hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نمایش 120 عکس منتخب جشنواره خیام در قم

نمایش 120 عکس منتخب جشنواره خیام در قم

رئیس انجمن عکاسان قم گفت: ۱۲۰ اثر برگزیده هفتمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام از هنرمندان عکاس کشورهای مختلف در نگارخانه فرهنگ قم به نمایش درآمده است.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،ابراهیم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۹ هزار عکس از عکاسان ۵۷ کشور دنیا به دبیرخانه عکس جشنواره خیام ارسال‌شده است، اظهار کرد:  از این تعداد ۱۲۰ اثر در نمایشگاهی به نمایش عموم درآمده است.
 وی بابیان این‌که این نمایشگاه از ۲۴ بهمن در قم برپاشده و تا ۳۰ بهمن ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان و هنرمندان عکاس استان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ با مراجعه به این نمایشگاه واقع در خیابان شهیدان فاطمی، از این آثار بازدید کنند.
 رییس انجمن عکاسان قم افزود: جشنواره عکس خیام تنها جشنواره بین‌المللی عکس جمهوری اسلامی است که با همکاری موسسه خیام و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و ازجمله رویدادهای معتبر جهانی در حوزه عکاسی است.
 سلیمانی ادامه داد: آثار به نمایش درآمده در قم از کشورهای مختلف ازجمله نیجریه، ‌چین و مالزی است.
 وی ادامه داد: آثار برگزیده دوره‌های مختلف جشنواره بین‌المللی عکس خیام در قم به نمایش درآمده است که این موضوع موجب شده تا عکاسان استان با آخرین تکنیک‌های عکاسی روز دنیا آشنا شوند.
 رییس انجمن عکاسان قم اظهار داشت: عکاسان استان ازجمله هنرمندان شناخته‌شده کشور در این رشته هنری هستند که در این جشنواره همه‌ساله حضور چشمگیری داشته‌اند و آثار آن‌ها توانسته به‌عنوان آثار برگزیده و حتی منتخب جشنواره هم انتخاب شود.
       
                                               

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد