hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > اظهارات مدیر شبکه یک درباره پخش سریال پایتخت و پرگار

اظهارات مدیر شبکه یک درباره پخش سریال پایتخت و پرگار

مدیر شبکه یک درباره آخرین وضعیت سریال پایتخت و تغییر زمان پخش مجموعه پرگار به ارائه توضیحاتی پرداخت.

مجید ذین‌العابدین (مدیر شبکه یک)  درباره تعویق در پخش مجموعه «پرگار» با وجود اطلاع رسانی برای پخش آن در این روزها، توضیح داد: همانطور که پیش از این مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک اعلام کرده‌اند، ما در این هفته به جهت فضایی که برای انتخابات لازم بود، تصمیم گرفتیم برنامه‌های انتخاباتی شبکه یک را افزایش دهیم. به نوعی پیش از این نمی‌توانستیم برای برنامه «خیابان ایران» در باکس شبانگاهی فضایی را پیش‌بینی کنیم و عمدتا در طول روز برای آن فضا پیش‌بینی شده بود. اما اکنون در واقع این برنامه را به جدول پخش شبکه یک اضافه کردیم که به جای زمان سریال شبانه نشسته است.

وی در پاسخ به شائبه‌هایی که دلیل این اتفاق را سانسور سریال «پرگار» عنوان می‌کنند، بیان کرد: به هیچ وجه سانسوری در میان نبوده است. پرگار سریال ارزشمندی بوده که کیفیت فنی، محتوایی خوبی دارد و از کست خوبی هم بهره می‌برد. فقط به جهت آنکه بعد از انتخابات هم نوروز فرا می‌رسید و قبل از نوروز یعنی از ۲۳ ام هم می‌بایست برنامه چهره مردمی سال را پخش می‌کردیم، عملا ۲۰ روز برای سریال باقی می‌ماند. به همین دلیل ما یک سریال ۲۰ قسمتی را جایگزین پرگار کردیم و پرگار سال آینده پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: 
«پرگار» از شنبه روی آنتن است
جزئیات پخش سریال‌ها و برنامه‌های جدید از شبکه دو/ زمستان امسال منتظر عموپورنگ باشید
علت توقیف سریال "کتونی زرنگی" چیست؟


مدیر شبکه یک در خصوص آخرین وضعیت سریال پایتخت نیز توضیح داد: این سریال نوروز پخش می‌شود. البته سریال در حال تولید بوده و هنوز تعداد قسمت‌های قطعی آن مشخص نشده است. 
وی درباره اینکه آیا اظهارات محسن تنابنده در خصوص اینکه این نسخه از پایتخت آخرین همکاری‌اش با تلویزیون است، مشکلاتی را برای پخش پایتخت به وجود نیاورده، اظهار داشت: این موضوعات را باید از خود آقای تنابنده جویا شد ولی گروه پایتخت خیلی با قوت و قدرت در حال ادامه دادن کار هستند. انشاالله یک سریال خیلی دیدنی را خواهیم داشت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد