hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی >  «کتونی زرنگی» به انتخابات نرسید/ پایان ساخت سریال پرحاشیه تلویزیون

 «کتونی زرنگی» به انتخابات نرسید/ پایان ساخت سریال پرحاشیه تلویزیون

ساخت سریال «کتونی زرنگی» که از پنج ماه پیش آغاز شده بود به اتمام رسید و این سریال طنز که با مضمون انتخابات تولید شده بود، به آینده موکول شد.
 در هفته‌های گذشته، تلویزیون به دلیل آنچه «خطای فاحش کارگردان» عنوان کرده بود، پخش مجموعه «کتونی زرنگی» را پیش از آغاز متوقف کرد و با وجود توضیحات کارگردان و تهیه‌کننده و گذشت مدتی از بروز این حواشی، در نهایت به پخش این سریال رضایت نداد.
 
هر چند علاوه بر این حاشیه‌ها، معاون سیما پیشتر یکی از دلایل توقف سریال را ایرادات محتوایی عنوان کرده بود و به نظر می‌رسد حساسیت‌های مضمونی یکی از مواردی است که تلویزیون را در این برهه، نسبت به پخش «کتونی زرنگی» مردد کرده است.
 
معاون سیما همچنین گفته بود، این سریال توسط سیمافیلم بررسی شد و ما آن را به دلیل برخی ایرادات محتوایی، در اختیار حوزه نظارت سازمان صداوسیما هم قرار دادیم. متفقا بیان شد ایرادات محتوایی و کیفی وجود دارد و صلاح نیست این سریال در این ایام روی آنتن برود.
 
به نقل از روابط عمومی سریال، پس از گذشت پنج ماه از آغاز تولید سریال تلویزیونی «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، تصویربرداری این سریال شب گذشته (جمعه ۲۵ بهمن ماه) در لوکیشن اصلی این سریال در منطقه امین حضور تهران به اتمام رسید.
 
این سریال از ۲۵ شهریور ماه در تهران جلوی دوربین رفت و طی پاییز و زمستان در لوکیشن‌های متعدد و شهرهای مختلف تولیدش ادامه یافت. با تعویق پخش این سریال از سوی مدیران تلویزیون، «کتونی زرنگی» این فرصت را دارد تا پس از طی مراحل فنی، به طور کامل آماده نمایش شود.
 
هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی، با حضور محمود جعفری و امیرحسین صدیق، با هنرمندی برزو ارجمند و سحر ولدبیگی و بازیگران خردسال رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی در «کتونی زرنگی» ایفای نقش می کنند.
 
در خلاصه داستان این کمدی اجتماعی‌ آمده است: «آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه… ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!»
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد