hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین در اولویت طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم

راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین در اولویت طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم

قدیر با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اولویت اول طرح‌های عمرانی قم است  گفت: این مرکز درمانی ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما در خرید انشعابات خدماتی با مشکل روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم، محمدرضا قدیر قبل از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از پروژه‌های نیمه تمام بخش سلامت و راهبرد سلامت استان تا سال ۱۴۰۰ بیان کرد: سرانه تخت بیمارستانی قم در حال حاضر یک و نیم تخت به ازای هر ۷ هزار نفر است که با راه اندازی از طرح‌های درمانی جدید تا سال ۱۴۰۴ سرانه تخت‌های بیمارستانی ۲ و نیم تخت به ازای هر ۷ هزار تن افزایش می‌یابد.
 وی ادامه داد: اگر بخش وی آی پی بیمارستان‌های استان را مجهز کنیم در زمینه زیرساخت گردشگری سلامت تأمین و به درآمدزایی خواهیم رسید.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه ۱۶۱ پایگاه و خانه بهداشت روستایی و مرکز بهداشت برای ارائه خدمات بهداشت سلامت با این دانشگاه همکاری دارند، گفت: ۳۰ درصد نیروهای دانشگاه علوم پزشکی دولتی و ۷۰ درصد خصوصی هستند که این امر برای دانشگاه تهدیدی جدی است.
 قدیر با اشاره به اینکه ۴۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۲۱ پایگاه شهری و ۳ پایگاه هوایی در استان قم خدمات ارائه می‌دهند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی قم ۷۳ میلیارد تومان کسری حقوق دارد هم‌چنین ۵۵ میلیارد تومان هم دانشگاه به بیمه سلامت بدهی دارد.
 وی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود سال آینده یک دانشکده پزشکی جدید در استان احداث شود.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: برای احداث دانشگاه طب سنتی نیز مطالعات ابتدایی درح ال انجام است و اعتبارات احداث آن هم از معاونت آموزشی وزارتخانه تأمین خواهد شد.
 قدیر با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اولویت اول طرح‌های عمرانی قم است و تاکنون خیرین سلامت ۷۰ میلیارد تومان در آن هزینه کرده‌اند، گفت: این مرکز درمانی ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما در خرید انشعابات خدماتی با مشکل روبرو شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد