hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۴۱ هزار نسخه الکترونیکی تا پایان پاییز در کرمانشاه تولید شد

۴۱ هزار نسخه الکترونیکی تا پایان پاییز در کرمانشاه تولید شد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح نسخه نویسی الکترونیکی تاکنون در ۷ شهرستان شامل اسلام آباد غرب، کنگاور، صحنه، سنقر، پاوه، هرسین و جوان‌رود در استان کرمانشاه اجرایی شده و تا پایان پاییز تعداد ۴۱ هزار نسخه الکترونیکی در این استان تولید شده است.
کیومرث مظفری افزود: جهت اجرای روش‌های نوین تبادل اطلاعات، حذف کاغذ و کاهش تردد، ۴ طرح الکترونیک در سازمان بیمه سلامت در حال اجراست.


 مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه ادامه داد: به جز طرح نسخه نویسی الکترونیک، استقرار سامانه استحقاق سنجی هم یکی از طرح‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت است. این طرح در تمام بیمارستان‌های دانشگاهی استان کرمانشاه راه اندازی شده و افراد می‌توانند فقط با ارائه شماره ملی و بدون نیاز به دفترچه از خدمات درمانی استفاده کنند. این طرح علاوه بر حذف کاغذ، در رفع همپوشانی بیمه‌ای نیز تاثیرگذار است و از زمان اجرای استحقاق سنجی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مورد همپوشانی بیمه‌ای شناسایی و رفع شده است.


 مظفری بیان کرد: تبادل و رسیدگی الکترونیکی به اسناد بستری بیمارستانی هم به عنوان یکی از پروژه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت، در تمام بیمارستان‌های دانشگاهی استان کرمانشاه راه اندازی شده و تاکنون ۲۵ هزار پرونده الکترونیک در این زمینه تولید شده است.


 وی با اشاره به استقرار سامانه ارجاع الکترونیک بیمه شدگان روستایی سطح یک روستایی برای ارجاع به خدمات سطح 2 و 3 شهری در ۵ شهرستان این استان گفت: بیمه شدگان روستایی می‌توانند از طریق مراکز بهداشتی درمانی نوبت بگیرند و بدون اتلاف وقت به مراکز درمانی شهری در استان کرمانشاه ارجاع داده شوند. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد