hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > حکم قصاص برای قتل زن مطلقه

حکم قصاص برای قتل زن مطلقه

مردی که با جدایی از همسرش وی را کشته بود، در یک قدمی مجازات قصاص قرار گرفت. رسیدگی به این پرونده از اوایل زمستان سال ۹۴  به دنبال کشته شدن زن 44ساله ای به نام ژاله در خانه اش در جنوب تهران آغاز شد.
قتل انتقام جویانه
وقتی ماموران وارد صحنه قتل شدند دریافتند جنایت انتقام جویانه است و همین کافی بود تا در تجسس های اطلاعاتی به ردپای یک اختلاف قدیمی دست یابند.
 
اعتراف مرد مطلقه
ماموران که توسط همسر سابق ژاله به نام مصطفی در جریان این جنایت قرار گرفته بودند به خود این مرد مظنون شدند و خیلی زود مرد مطلقه به قتل اعتراف کرد.
 
در دادگاه
مصطفی هفته گذشته  در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد  و  پدر و مادر ژاله که به اجرای حکم قصاص اصرار داشتند، از طرف فرزند صغیر دخترشان نیز درخواست دیه را مطرح کردند.
 
وقتی  مصطفی در جایگاه ویژه ایستاد گفت : من و زنم از ابتدای زندگی با هم مشکل داشتیم.ما یک دختر و پسر داریم و بارها با هم دعوا کرده بودیم.آخرین بار وقتی ژاله سر موضوع پیش پا افتاده ای  دخترم را دعوا کرد، عصبانی شدم و ژاله را کتک زدم که او به کلانتری رفت و از من شکایت کرد. وی ادامه داد :من وقتی به کلانتری رفتم و متوجه شدم همسرم از من شکایت کرده است، ژاله و مامور پلیس را کتک زدم و  به همین دلیل به زندان محکوم شدم. وقتی در زندان بودم، ژاله به ملاقاتم آمد و گفت اگر  می‌خواهم رضایت بدهد و از زندان آزاد شوم  باید حق طلاق را به او بدهم.او قول داد از من جدا نشود و  فقط  برای این که من دیگر او را کتک نزنم می‌خواهد حق طلاق را داشته باشد. مصطفی گفت: من  حق طلاق را به او دادم و از زندان آزاد شدم.اما شش ماه از این ماجرا گذشته بود که ژاله از من طلاق گرفت. او قول داده بود با کسی رابطه نداشته باشد و به من خیانت نکند و می گفت طلاق مصلحتی گرفته تا پسرمان  مجبور نباشد به خدمت سربازی برود.ژاله  گاهی اوقات برای دیدن فرزندان مان  به خانه ما رفت و آمد داشت.

 بیشتر بخوانید: 

۱۶ سال زندگی جهنمی یک قاتل در زندان
قتل دختر جوان به دست پدرش!
ماجرای تکان‌دنده قتل پسر ۱۷ ساله در خانه زن خیاط + جزئیات
آزار جنسی دختر ۱۱ ساله‌ تهرانی توسط ناپدری‌اش
این دو دختر جوان تهرانی را سر بریدند! + عکس

 
آخرین بار او برای دیدن فرزندان مان آمد و گفت که این آخرین ملاقات ماست و قصد ازدواج دارم. من که از شنیدن حرف های او عصبانی شده بودم دست هایم را روی گردنش گذاشتم.وقتی   ژاله بی هوش روی زمین افتاد او را با شال خفه کردم. این متهم به قضات گفت: همسرم با حرف هایش مرا فریب داده بود  تا راضی شدم او را طلاق دهم. اما زیر قولش زد  و با مرد غریبه ای رابطه برقرار کرد.  به همین دلیل او را کشتم.  در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد