hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کمپ کارآفرینی و 6 رویداد شتاب را برگزار می‌کنیم

کمپ کارآفرینی و 6 رویداد شتاب را برگزار می‌کنیم

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: بزودی رویداد پنج روزه کمپ کارآفرینی و شش رویداد شتاب را در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار خواهیم کرد.
سلیمان شفیعی در نشستی خبری که امروز(23 بهمن) برگزارشد، با اشاره به در پیش بودن شش رویداد شتاب(استارتاپ) مراکز علمی کاربردی استان تا پایان امسال، گفت: 30 بهمن رویداد استارتاپی فناوری اطلاعات و اپلیکیشن‌های موبایل را در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی و کسب و کارهای بیمه در بستر مجازی را در مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی برگزار می‌کنیم.
وی افزود: 12 اسفند نیز رویداد طراحی و دوخت لباس‌های سنتی در مرکز علمی کاربردی اسلام آبادغرب و رویداد گردشگری "نیکور" در مرکز علمی کاربردی روانسر برگزار خواهد شد.
معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه اضافه کرد: برگزاری رویداد استارتاپی شهر سبز در مرکز علمی کاربردی همیاری شهرداری در 13 اسفند و رویداد امداد ونجات جاده‌ای در مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان دو رویداد دیگر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تا پایان امسال خواهد بود.
وی اظهار کرد: با برگزاری این شش رویداد استارتاپی در مراکز علمی کاربردی استان، مجوز راه اندازی سراهای نوآوری را نیز خواهیم گرفت تا بتوانیم به دانشجویان و فارغ التحصیلان این مراکز که دارای ایده‌های جدید کسب و کارانه هستند، کمک کنیم ایده‌هایشان را به مرحله اجرا برسانند.
شفیعی در ادامه از برگزاری رویداد کمپ کارآفرینی هم توسط این دانشگاه از سوم تا هفتم اسفند خبرداد و گفت: این رویداد با هدف تقویت روحیه کارآفرینی دانشجویان و دانش آموختگان مراکز علمی کاربردی استان و آشنایی آنها با اصول راه اندازی کسب و کار انجام می‌گیرد.
وی اضافه کرد: تاکنون 15 تیم از مراکز علمی کاربردی استان برای حضور در این رویدادها اعلام آمادگی کرده‌اند و احتمال افزیش این تیم‌ها وجود دارد.
معاون عملی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه عنوان کرد: این تیم‌ها، در رویداد پنج روزه کمپ کارآفرینی پس از آموزش‌هایی که درباره ایده پردازی و تبدیل آن به کسب و کار می‌گیرند، به بیان ایده‌هایشان می‌پردازند و در نهایت سه تیم به عنوان تیم‌هایی که دارای ایده‌های با قابلیت تجاری سازی هستند توسط داوران انتخاب می‌شوند و آنها را با صاحبان صنایع استان لینک خواهیم کرد.
وی در ادامه از پذیرش دانشجو در این دانشگاه در قالب تکمیل ظرفیت مجدد خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه علمی کابردی در سال تنها یک بار پس از پذیرش مهرماه از طریق تکمیل ظرفیت می‌تواند دانشجو جذب کند، اما امسال برای اولین بار در بهمن یک مرحله دیگر تکمیل ظرفیت را خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: در تکمیل ظرفیت مجدد دانشگاه در 46 رشته شامل 23 کدرشته مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و 23 کدرشته مقطع کارشناسی دانشجو جذب می‌کنیم.
معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه ظرفیت پذیرش دانشجو در مرحله دوم تکمیل ظرفیت این دانشگاه را 1867 نفر در هشت مرکز اعلام کرد.
وی با بیان اینکه ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت از 21 بهمن آغاز شده گفت: کلاس های دانشجویان ثبت نامی در این مرحله تکمیل ظرفیت از اواخر بهمن آغاز می‌شود.
این مسئول در بخش پایانی سخنانش از جذب مدرسان جدید در این دانشگاه در سالجاری خبر داد و گفت: طبق فراخوانی که در ماه‌های گذشته برای جذب مدرس در 38 گروه داده بودیم، 1093 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 427 نفر ثبت نام نهایی شدند.
شفیعی افزود: از این تعداد 231 نفر تایید نهایی شده‌اند که پس از انجام مصاحبه حدود  92 نفر این افراد جذب دانشگاه خواهند شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد