hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مدارس کدام مناطق خراسان شمالی امروز تعطیل است؟

مدارس کدام مناطق خراسان شمالی امروز تعطیل است؟

بارش برف و سرمای هوا مدارس مقاطع مختلف در ۸ شهرستان خراسان شمالی را تعطیل کرد.
به علت بارش برف، لغزندگی سطح معابر و سرمای هوا مدارس مناطق شهری و روستایی خراسان شمالی در 8 شهرستان استان امروز چهارشنبه 23 بهمن‌ماه به شرح ذیل تعطیل است.
در شهرستان گرمه با توجه به یخبندان و سردی هوا امروز چهارشنبه 23 بهمن‌ماه تمامی مدارس ابتدایی، پیش‌دبستانی و متوسطه اول و دوم در دهستان بالا دشت و گلستان در نوبت صبح تعطیل است.
به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و یخبندان معابر امروز چهارشنبه 23 بهمن‌ماه تمامی مدارس بخش شوقان در سه مقطع در شیفت صبح و عصر تعطیل است و تمامی مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان جاجرم و سنخواست نوبت صبح تعطیل است.
به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و یخبندان معابر امروز چهارشنبه 23 بهمن‌ماه تمامی مدارس راز و جرگلان در سه مقطع در شیفت صبح تعطیل است.
به‌علت بارش شدید برف و برودت هوا امروز چهارشنبه 23 بهمن‌ماه تمامی پیش‌دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی سطح شهر آشخانه و تمام مدارس ابتدایی، متوسطه یک و متوسطه دو در روستاها در نوبت صبح تعطیل است.
به‌علت بارش برف و برودت هوا امروز چهارشنبه در نوبت صبح تمامی مدارس روستایی (سه مقطع) در شهرستان بجنورد و همچنین شهرهای چناران و حصار گرمخان تعطیل اعلام شد و مدارس ابتدایی، پیش‌دبستانی و استثنائی سطح شهر بجنورد در نوبت صبح تعطیل است.
به‌علت بارش برف و برودت هوا و لغزندگی سطح معابر و جاده‌ها تمامی مدارس پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی و مقطع متوسطه یک در شهر و روستاها امروز چهارشنبه 23 بهمن در نوبت صبح در شهرستان فاروج تعطیل است.
به‌علت بارش برف و برودت شدید و یخبندان معابر، تمامی مقاطع تحصیلی شهر و روستا در نوبت صبح شهرستان شیروان تعطیل و در نوبت عصر فقط روستاها در روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.
به‌علت بارش برف و برودت شدید و یخبندان معابر، تمامی مدارس و پیش‌دبستانی‌ها در مقاطع تحصیلی دوره اول و دوره دوم ابتدایی در شهرستان اسفراین تعطیل است.

برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس کیلک کنید

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد