hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تعیین تکلیف جدایی ری از تهران تا پایان مجلس دهم

تعیین تکلیف جدایی ری از تهران تا پایان مجلس دهم

عضو شورای شهر تهران از ارسال طرح جدایی شهرستان ری از تهران به کمیسیون شورای مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: اعضاء این کمیسیون مخالفتی با این طرح ندارند و تا پایان مجلس دهم در خصوص جدایی ری از تهران تصمیم‌گیری خواهد شد.
حسن خلیل‌آبادی با اشاره به طرح جدایی شهرستان ری از تهران اظهار کرد: این موضوع هم‌اکنون به کمیسیون شورای مجلس شورای اسلامی ارسال شده است و در انتظار نتیجه آن در این کمیسیون هستیم که تاکنون چند جلسه در مورد این طرح در کمیسیون شوراهای مجلس تشکیل شده است و بنده هم شرکت کرده‌ام و در واقع اعضای این کمیسیون نظر مخالفی در این زمینه ندارند. اگر هم در این جلسات مخالفتی بوده از سوی نماینده شورای عالی استان‌ها و نماینده دولت بوده که تحت نفوذ شهرداری مخالفت‌هایی را بیان کرده‌اند البته این اظهارنظرها تاثیری روی نظر اعضای کمیسیون شوراها نداشته است.
وی افزود: از تمام کسانی که داعیه قانونمندی دارند هم دعوت می‌کنم در این مورد به اصل 100 قانون احترام بگذارند و جدایی ری از تهران را بپذیرند.
این عضو کمیسون فرهنگی شورای شهر تهران تصریح کرد: به‌زودی این طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد که با توجه به شرایط و نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیش‌بینی می‌شود که نظرات نسبت به اجرای طرح مثبت باشد.
خلیل‌آبادی یادآور شد: جدایی شهرستان ری از تهران موضوعی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این دوره از مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیری خواهد شد و در نهایت اجرا می‌شود.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در رابطه با دلایل جدایی ری از تهران گفت: ما به دنبال این هستیم که هویت ری حفظ شود اما اینکه با این جدایی وضعیت مردم و شهر بهتر خواهد شد یا نه، این بستگی به عملکرد مدیریت شهری و شهرداری جدیدی خواهد داشت که تشکیل می‌شود ضمن اینکه هم‌اکنون هزینه‌های بسیار زیادی به شهرستان ری تحمیل می‌شود و این در حالیست که این موارد به پیشرفت شهرستای ری لطمه‌های بسیار زیادی وارد کرده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد