hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نحوه محاسبه عوارض طرح ترافیک ۹۹ در روز‌های آلوده پایتخت چگونه است؟

نحوه محاسبه عوارض طرح ترافیک ۹۹ در روز‌های آلوده پایتخت چگونه است؟

حجت درباره نحوه اخذ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در روز‌های آلوده پایتخت توضیحاتی داد.
یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، درباره افزایش ۵۰ و ۱۰۰ درصدی عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در زمان آلودگی هوا گفت: پیش‌تر پلیس راهور تهران بزرگ مطلبی را عنوان کرد که موجب به وجود آمدن حواشی شد.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: پلیس راهور پیش‌تر اعلام کرد که اگر خودرویی در روز‌های آلوده وارد محدوده طرح ترافیک شود، به جای یک روز از سهمیه ماهانه‌اش، دو روز کسر می‌شود و با مطرح شدن این نکته از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک در روز‌های آلوده ۲ برابر می‌شود، شبهه‌ای ایجاد شد مبنی بر اینکه شهرداری می‌خواهد بر خلاف نظر پلیس راهور عمل کند.
او با تأکید بر اینکه هیچگاه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر خلاف نظر پلیس راهور عمل نمی‌کند، گفت: در روز‌های آلوده که شاخص آلودگی از مرز عدد ۱۰۰ بگذرد، عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک ۵۰ درصد و در روز‌هایی که عدد شاخص آلودگی هوا از مرز ۱۵۰ عبور کند، عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک ۱۰۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.
حجت تصریح کرد: تنها در روز‌های آلوده و بر اساس جلسه کمیته اضطرار، نظر پلیس راهور مبنی بر کسر ۲ روز از سهمیه ماهانه تردد در محدوده طرح ترافیک اعمال می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد