hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چراغ احزاب فقط شب انتخابات روشن نباشد

چراغ احزاب فقط شب انتخابات روشن نباشد

معاون ساسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به نقش احزاب در حداکثر شدن مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد: توانمند شدن احزاب به افزایش مشارکت مردم منتج می‌شود.
محمدابراهیم الهی تبار در نشست هم اندیشی با دبیران احزاب استان با ارائه گزارشی از روند انتخابات اظهار داشت:  تا روز گذشته(۱۶بهمن) ۱۵۶ کاندیدای انتخابات مجلس در استان معادل 42.5 درصد کاندیداها از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، الهی تبار با تاکید بر نقش آفرینی احزاب در افزایش مشارکت مردم تصریح کرد: چراغ احزاب نباید فقط شب انتخابات روشن باشد و این امر می طلبد  احزاب در یک برنامه مستمر به کادرسازی، آموزش و پرورش نیروهای سیاسی همت بگمارند.
رییس ستاد انتخابات کرمانشاه در ادامه تمسک به قانون، بی طرفی، رقابت، سلامت و مشارکت را پنج محور وزارت کشور در اجرای انتخابات عنوان کرد و گفت: آنچه که اهمیت بسیاری در این انتخابات دارد مشارکت حداکثری است که مورد تاکید دلسوزان جامعه است.  
معاون استانداری کرمانشاه با اشاره به  نقش موثر احزاب در انتخابات تاکید کرد: احزاب سیاسی از داوطلبان مورد حمایت خود بخواهند از دادن وعده های ناشدنی و اعتمادکاه پرهیز کنند.
در ادامه این نشست دبیران احزاب سیاسی استان نظرات خود را درباره انتخابات، فضای سیاسی کشور و نوع کنش گری احزاب در انتخابات پیش رو مطرح کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد