hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تلاش بی‌وقفه برای «۸۷ متر»/ کیانوش عیاری: روز تعطیل نداریم

تلاش بی‌وقفه برای «۸۷ متر»/ کیانوش عیاری: روز تعطیل نداریم

عوامل مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» این روزها با تلاش مضاعف، سکانس‌های باقی مانده از سریال را ضبط می کنند.

کیانوش عیاری کارگردان سریال «۸۷ متر» با بیان اینکه هم اکنون گروه تولید با تلاش شبانه روزی و فشار زیاد مشغول کار هستند، اظهار کرد: سعی ما بر این است که تا سه ماه آینده فیلمبرداری این سریال را به پایان برسانیم.
کارگردان سریال «روزگار قریب» تصریح کرد: روز تعطیل نداریم و تقریبا هر روز همه عوامل و بازیگران پشت و مقابل دوربین در حال تصویربرداری هستند امیدوارم با تمام سختی‌های این کار، مردم از خروجی سریال راضی باشند. 
عیاری در پایان گفت: هم اکنون در لوکیشن اصلی سریال یعنی خیابان نیلوفر تهران هستیم، جایی که داستان اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردّوّرانی بر سر مالکیت منزل، در آنجا رخ می‌دهد.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: علیرضا پوردّوّرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردّوّرانی‌ها به خانه رسیده اند و وسایلشان را در خانه گذاشته اند، اما با رسیدن خانواده پوردّوّرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.
مجموعه تلویزیونی«۸۷ متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در حال تولید است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد