hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مدرسه شش کلاسه خیری حضرت محمد(ص) شهرستان ثلاث باباجانی افتتاح شد

مدرسه شش کلاسه خیری حضرت محمد(ص) شهرستان ثلاث باباجانی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان كرمانشاه، با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی، خیر مدرسه و معاون مشارکت های نوسازی مدارس استان، دبیرستان شش کلاسه دخترانه حضرت محمد(ص) افتتاح و به بهره برداری رسید.
مهندس نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر به ارائه گزارشی از عملکرد نوسازی مدارس در سطح استان و شهرستان ثلاث باباجانی با ساخت ۳۰ فضای آموزشی (بعد از زلزله آبان ماه ۹۶) و ۱۴۲ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال اشاره کردند.
وی در ادامه: جایگاه خیرین مدرسه ساز را والا و ارزشمند توصیف نمود و از زحمات خیر محترم حاج علی چالیان در ساخت مدرسه مذکور تقدیر و تشکر کرد.


 در ادامه مراسم فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی از طرف مردم این شهرستان مراتب قدردانی و سپاس خود را از خیر مدرسه ابراز نمودند و از زحمات همکاران نوسازی مدارس در ساخت این فضای آموزشی کمال تشکر را داشتند.


 همچنین در پایان این مراسم خیر محترم حاج علی چالیان ضمن ابراز رضایت از ساخت و کیفیت بسیار خوب این پروژه از تلاش های اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در اجرا و ساخت دقیق و اصولی پروژه مذکور تقدیر و تشکر نمود. و برای دانش آموزان و معلمین این مدرسه آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.


 لازم به ذکر است این مدرسه توسط خیر محترم حاج علی چالیان و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان با ۶ کلاس درس و زیر بنای ۸۷۰ مترمربع در شهرستان ثلاث باباجانی افتتاح و به بهره برداری رسیده است. 
امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد