hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افتتاح ساختمان‌های جدید پیام نور قم به نام سردار سلیمانی

افتتاح ساختمان‌های جدید پیام نور قم به نام سردار سلیمانی

ساختمان‌های جدید اداری، سالن جلسات و مطالعه دانشگاه پیام نور استان قم به نام سردار شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری و به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش رویداد ایران،ساختمان اداری، سالن جلسات و سالن مطالعه دانشگاه پیام نور قم به نام شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه پردیسان افتتاح شدند.
حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود اظهار کرد: به منظور بزرگداشت نام و یاد شهدای مقاومت و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد طلوع فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ساختمان ادرای مرکز قم و سالن مطالعه واقع در پردیسان و سالن جلسات استان قم به نام‌های شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس نام‌گذاری شده‌اند.
وی افزود: برای بزرگداشت یاد و نام شهدا و به رسم ادای احترام به شهدا، نهادینه کردن باورهای شهادت‌طلبانه دانشگاهیان و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و الگوبرداری نسل جوان دانشجو از شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ساختمان‌های جدید دانشگاه پیام نور قم به نام شهدای مقاومت مزین شده است.
گفتنی است مراسم بهره‌برداری و نامگذاری این ابنیه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قوامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه پردیسان، حجت الاسلام و المسلمین مقدم رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه برگزار شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد