hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قاتل ۱۹ ساله در البرز دستگیرشد

قاتل ۱۹ ساله در البرز دستگیرشد

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: جوان ۱۹ ساله ای که به دلیل مصرف هروئین دوستش را به قتل رسانده بود، دراین استان دستگیر شد.

  سرهنگ محمدنادربیگی افزود: در پی کشف یک جسد مجهول الهویت در اطراف جاده ماهدشت کرج، شناسایی مقتول و دستگیری قاتل یا قتلان  در دستور کار اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.
طی تحقیقات اولیه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت مقتول شدند که پس از دعوت از خانواده وی مشخص شد نامبرده با یکی از دوستانش در یک منزل مجردی زندگی می کرده که به محض ناپدید شدن مقتول، او نیز متواری شده و کسی از مکان او اطلاعی ندارد.
ماموران با تلاش های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت مخفیگاه دوست مقتول را در استان تهران شناسایی کرده و با دریافت نیابت قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.
نادربیگی افزود:  متهم با مشاهده مستندات کارآگاهان لب به اعتراف گشود و بیان داشت که در شب حادثه هر ۲ نفر آن ها به دلیل مصرف مواد مخدر هروئین حالت عادی نداشتند که به دلیل عدم تعادل روانی و به دلایل واهی مقتول به وسیله سلاح سرد قاتل را تهدید کرده که در ادامه، درگیری ها شدت گرفته که قاتل چاقو را از مقتول گرفته و چند ضربه به سینه و گردن او وارد کرده و پس از به قتل رساندن مقتول جسد وی را در اطراف ماهدشت کرج رها کرده است.
 وی با بیان این که پرونده تکمیل و به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: عدم کنترل بر جوانان و نوجوانان توسط خانواده ها، می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد