hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ارسال لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای شهر

ارسال لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای شهر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ارسال لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال ۹۹ به شورای شهر تا هفته آینده خبر داد و گفت: سهمیه سوخت تاکسی‌های فرودگاهی نیز ۳۵۰ لیتر افزایش یافته و مابه‌التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می‌شود.

علیرضا قنادان، درباره میزان افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در سال آینده، اظهار کرد: تعیین نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی که شامل اتوبوس، مترو و تاکسی می‌شود در قالب پیوست‌های لایحه بودجه به شورای شهر ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: به‌دلیل اینکه بررسی‌های این امر هنوز نهایی نشده است نمی‌توان رقمی را اعلام کرد اما میزان افزایش نرخ، حدوداً مشابه سال قبل و بر اساس نرخ تورم رسمی خواهد بود و تا هفته آینده به شورای شهر ارسال می‌شود.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت افزایش سهمیه سوخت تاکسیران‌ها، گفت: تعیین سهمیه براساس میزان پیمایش تاکسی‌ها هنوز عملیاتی نشده است چرا که باید پیش از آن ملاحظات کارشناسی رعایت شود تا پس از اجرا با مشکل مواجه نشویم اما قرار است سهمیه تاکسی‌های ویژه و فرودگاهی که با کمبود سوخت مواجه بودند، از 400 لیتر به 750 لیتر افزایش یابد و مبلغ این میزان افزایش به‌صورت اعتباری در کارت‌ بانکی رانندگان لحاظ شود.

قنادان خاطرنشان کرد: در حال حاضر اطلاعات این دسته از رانندگان تاکسی در حال ارسال به وزارت کشور و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد