hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > پخش زنده اختتامیه فجر در دستور کار است

پخش زنده اختتامیه فجر در دستور کار است

«سینمایش» عنوان برنامه‌ای است که در ایام سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هر شب از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود. تهیه‌کننده این برنامه، رویکرد «سینمایش» را حمایت از فیلم اولی‌ها و همچنین سینمای مستند عنوان می‌کند.
حامد باقری تنها درباره‌ی رویکرد امسال این برنامه نسبت به فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، می‌گوید: امسال رویکرد برنامه هم اطلاع‌رسانی است و هم حمایت از فیلم‌ اولی‌ها، سینمای مستند و فیلم کوتاه. همچنین نقد و تحلیل فیلم‌های بلند را هم مثل همیشه در دستور کار داریم.
تهیه‌کننده «سینمایش» که این برنامه را به صورت تولیدی روی آنتن می‌برد، با تاکید بر اینکه ترجیح خود او پخش برنامه‌ای تولیدی است تا زنده، درباره‌ی علت این امر توضیح می‌دهد: در برنامه تولیدی بر عناصر تولیدی و مفهومی تسط دارم و می‌توانم اشراف بیشتری بر برنامه داشته باشم.
باقری در پاسخ به این پرسش که با توجه به تولیدی شدن ویژه‌برنامه شبکه نمایش برای جشنواره فیلم فجر ۹۸، آیا همچنان احتمال پخش زنده اختتامیه این جشنواره همانند سال‌های گذشته وجود دارد؟ می‌گوید: که قاعدتا امسال هم شبکه نمایش پخش زنده اختتامیه جشنواره فجر را خواهد داشت و برنامه‌ریزی آن انجام شده است.
او در پایان درباره‌ی تاثیر بهبود روابط تلویزیون و سینما بر کیفیت آثار، گفت: تلویزیون نسبت به سینما رویکرد حمایتی دارد و بهبود روابط این دو رسانه به نفع هر دو است و می‌تواند اتفاق خوبی باشد.
به گزارش ایسنا، برنامه تولیدی سینمایش به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد باقری تنها، در ۲۰ دقیقه به اخبار و رویدادهای روزانه جشنواره فیلم فجر می‌پردازد.
بخش اصلی این برنامه گفتگو با کارگردانانی است که در جشنواره امسال حضور یافته‌اند. مازیار فکری ارشاد، مجری و کارشناس سینمایی، اجرای این برنامه و گفتگو با مهمانان را بر عهده دارد.
«سینمایش» تا پایان جشنواره هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد