hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > گوشت گران و کباب ارزان قیمت...

گوشت گران و کباب ارزان قیمت...

کباب کوبیده جای خود را سالیان سال است که در دل ایرانی‌ها باز کرده است و شاید هیچ چیزی جای چلو کباب کوبیده را نمی‌گیرد، درست است که چلوکباب در همه رستوران‌ها پیدا می‌شود اما در سال‌های اخیر با افزایش تعداد چلوکبابی‌ها، گاها کیفیت این غذا در برخی مراکز کاهش پیدا کرده است.

منوچهر اعلایی رئیس اتحادیه رستوران‌داران و تالارداران شهرکرد  اظهار کرد: وجدان کاری و در نظر گرفتن سلامت مردم  باید دو فاکتور اصلی مد نظر صاحبان رستوران‌ها باشد.
و افزود: قیمت‌ مصوب در نظر گرفته‌شده اتحادیه رستوران‌داران برای هر پرس چلو کباب ۳۰۰۰۰تومان است که از سال گذشته تا به امسال شرایط اقتصادی نامناسب سبب جابجایی قیمت‌ها شده است.
رئیس اتحادیه رستوران‌داران و تالارداران بیان کرد: ارزش افزوده، موضوعی دردناک است است چرا که مردم برای هر غذایی که مصرف می‌کنند باید ارزش افزوده بپردازند و این نکته باعث کاهش سود برای رستوران‌چی و هم به ضرر مشتری است.
وی ادامه داد: هیچ صاحب رستورانی نباید از این اوضاع سوء استفاده کرده و سلامتی مردم را بازیچه امیال خویش قرار داده و کباب بی‌کیفیت در اختیار مردم قرار دهد و مردم خود باید مطالبه‌گر باشند که چرا و چطور یک پرس چلوکباب با قیمت فعلی گوشت به این ارزانی عرضه می‌شود و رستوران‌دار چقدر سود می‌کند؟
اعلایی خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها از رستوران‌ها صورت می‌گیرد، اما باید دانست که این کار همه روزه انجام نمی‌شود، پس مردم هشیار باشند که از چه رستورانی و با چه کیفیت غذایی استفاده می‌کنند و به جای قیمت، کیفیت محصول را در نظر بگیرند و مشاهده هرگونه قیمت غیرواقعی و بسیار ارزان را به مسئولان مربوطه اطلاع دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد