hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > شرکت گاز استان کرمانشاه با بهره برداری و کلنگ زنی 362 روستا و واحد صنعتی به استقبال دهه مبارک فجر می رود

شرکت گاز استان کرمانشاه با بهره برداری و کلنگ زنی 362 روستا و واحد صنعتی به استقبال دهه مبارک فجر می رود

سیروس شهبازی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عنوان نمود: شرکت گازاستان کرمانشاه همزمان با فرارسیدن چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی درایام الله دهه مبارک فجر  362 پروژه گازرسانی به روستاها و واحد های صنعتی را با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان  بهره برداری و کلنگ زنی خواهد نمود.
وی گفت: شرکت گازاستان درراستای ماموریت خود به منظور محرومیت زدایی از روستاهای استان، از گازرسانی به  تعداد 112 روستای استان بهره برداری و همچنین کلنگ زنی تعداد  225 روستا را در برنامه کاری خود دارد.


وی افزود: به منظور کمک به رونق تولیدواقتصاد کشور ودرراستای سیاست وزارت نفت جهت جایگزینی سوخت مایع به گاز طبیعی درصنایع، گازرسانی و بهره برداری از 25 واحد صنعتی نیز در طول این ایام انجام خواهد گردید.


شهبازی گفت: درحال حاضر بالغ بر 99 درصد خانوادر های شهری با گازرسانی به 28 شهرو71 درصد خانوارهای روستایی با گازرسانی به 1321روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند و هم اکنون 622 روستا در دست اجرا و گازرسانی بوده که رکورد بی سابقه ای از روند گازرسانی به روستاها در ایران محسوب می گردد. همچنین شهرهای نوسود و نودشه و ریجاب و شبکه داخلی شهر ازگله با مجموع اعتبار 325 میلیارد تومان دردست اجرا می باشند که با تمام آنها درصد نفوذ گازرسانی به روستاها به  91 درصد و درصد نفوذ کل استان به حدود 98 درصد خواهد رسید و با گازرسانی به روستاهای واجد شرایط (بندق)ضریب نفوذگازرسانی روستایی به روستاهای قابل گازرسانی به 100 درصد ارتقاء خواهد یافت.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد