hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | فعالیت 13 شرکت خلاق و نوآور در زمینه توسعه زیست بوم

قم | فعالیت 13 شرکت خلاق و نوآور در زمینه توسعه زیست بوم

1398/11/10 , 07:51
رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت:  13 شرکت خلاق و نوآور در زمینه توسعه زیست بوم کسب و کار در استان قم فعال هستند که توسعه این شرکت‌ها در برنامه پارک علم و فناوری استان قرار دارد تا شرکت‌های خلاق و نوآور قم وارد عرصه تولید داخلی شوند.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،سید حسین اخوان علوی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به شرکت‌های دانش بنیان استان قم اظهار کرد: در استان 126 شرکت دانش بنیان شناسایی شدند، رتبه استان قم در زمینه شرکت‌های دانش بنیان رتبه نهم است و تعداد این شرکت‌ها در استان 7 درصد رشد کرده است.
  وی ادامه داد: در استان قم 13 شرکت خلاق و نوآور در زمینه توسعه زیست بوم کسب و کار فعال هستند و توسعه این شرکت‌ها در برنامه پارک علم و فناوری استان قرار دارد تا شرکت‌های خلاق و نوآور قم وارد عرصه تولید داخلی شوند.
 رئیس پارک علم و فناوری استان قم افزود: 110 نوع حمایت از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های خلاق صورت می‌گیرد و به این شرکت‌ها حدود دو میلیارد تومان تسهیلات ارائه می‌شود.
  وی خاطرنشان کرد: با شرکت‌های تخصصی دانش بنیان در استان قم، تفاهم نامه ای امضا و برای برگزاری یک دوره آموزشی 15 نفر از دانشگاهیان را انتخاب کردیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد