hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سگ‌های سرگردان در تبریز با آمپول بی‌هوشی جمع آوری می‌شوند

سگ‌های سرگردان در تبریز با آمپول بی‌هوشی جمع آوری می‌شوند

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب فقط با آمپول بی‌هوشی انجام می‌شود، گفت: زخمی شدن سگ بی‌صاحب مربوط به عملیات زنده گیری شهرداری نیست.

محمدرضا قربانیان تبریزی روز سه شنبه در واکنش به انتشار فیلم مصدومیت یک سگ در حین انجام وظیفه نیروهای خدمات شهری منطقه پنج، اظهار کرد: شهرداری تبریز مدتی است، زنده گیری سگ های بلاصاحب را به درخواست شهروندان و در جهت افزایش امنیت روانی و سلامت جامعه در دستور کار قرار داده است.  
وی افزود: در همین راستا امروز نیروهای خدمات شهری منطقه پنج به درخواست اهالی منطقه رشدیه در محل حاضر شده و عملیات بیهوش سازی را انجام دادند.
قربانیان خاطرنشان کرد: پس از انتشار این خبر و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته از طرف این معاونت، مشخص شد زخمی شدن این سگ به هیچ وجه ناشی از شلیک آمپول بیهوشی از جانب نیروهای خدمات شهری شهرداری نبوده است.
 معاون خدمات شهری شهرداری تبریز گفت: زنده گیری سگ های بی صاحب به وسیله آمپول بیهوشی، یکی از رایج ترین و سالم ترین راه های جمع آوری سگ ها است که بدون کوچک ترین آسیبی به حیوان  انجام می شود و شهرداری تبریز برای خرید تجهیزات مورد نیاز هزینه‌ قابل توجهی متحمل می شود.  
قربانیان اضافه کرد: سگ های جمع آوری شده پس از رفع اثرات داروی بیهوشی خارج از شهر رهاسازی می شود.
افزایش سگ های سرگردان  در حاشیه تبریز در سال های اخیر به یک مشکل اساسی برای شهرونددان تبدیل شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد