hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بهره مندی ۶۹۰۰۰ نیازمند کرمانشاهی از برکات زکات

بهره مندی ۶۹۰۰۰ نیازمند کرمانشاهی از برکات زکات

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال بیش از ۲۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان زکات از مودیان کرمانشاهی جمع آوری شده، گفت: با این میزان زکات ۸۹ پروژه عمرانی عام المنفعه ساخت و همچنین حدود ۶۹ هزار نفر از برکات این واجب الهی بهره مند شده اند.
محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: زکات واجب جمع آوری شده از مودیان به منظور رفع فقر و ساخت و تعمیر پروژه های عمرانی عام المنفعه هزینه می شود.


رخصی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون مودیان کرمانشاهی بیش از ۲۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند، عنوان کرد: از این میزان ۱۹ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان به منظور رفع فقر و محرومیت هزینه شده است.


وی تاکید کرد: حدود ۶۹ هزار نیازمند در استان به منظور تامین هزینه های درمانی، کمک به تحصیل، ساخت و تعمیر مسکن، آزادی زندانیان غیر عمد و.. از برکات زکات بهره مند شدند.


مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین بیش از سه میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومان از زکات جمع آوری شده در سال جاری به منظور تعمیر و ساخت ۸۹ پروژه عمرانی عام المنفعه هزینه شده است.


محسن رخصی بیان کرد: احداث مسجد، حسینیه ،خانه عالم و غسالخانه تنها بخشی از پروژه های است که از برکت زکات برای استفاده عموم مردم ساخته شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد