hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آتش سوزی در مدرسه دخترانه همدان ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

آتش سوزی در مدرسه دخترانه همدان ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش سوزی در یکی از مدارس شهرک فرهنگیان همدان ۱۰ دانش‌آموز و یک معلم را راهی بیمارستان کرد.

محمدرضا بیاناتی از آتش سوزی در یکی از مدارس شهرک فرهنگیان همدان خبر داد و با بیان اینکه ساعت ۱۰:۴۵ امروز گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی یک مدرسه به مرکز ۱۲۵ همدان گزارش شد، گفت: بلافاصله ۲ اکیپ از ایستگاه‌های ۱۵ و ۱۷ و ۳ اکیپ از ایستگاه مرکزی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در توضیح علت آتش سوزی با بیان اینکه دانش آموزان این مدرسه به مناسبت ایام فاطمیه، نمادی داخل راهروی مدرسه درست کرده و در آن شمع روشن کرده بودند که با افتادن شمع و آتش گرفتن پارچه‌ها، آتش گسترده شده بود، گفت: آتش در اسرع وقت توسط نیروها خاموش شد.
وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از دانش آموزان و یک معلم به علت دودزدگی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، گفت: دانش آموزانی که در راهروی مدرسه گرفتار بودند نیز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان همچنین با اشاره به عملیات انجام شده طی روز گذشته عنوان کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز یک عملیات اطفای حریق و یک عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق توسط آتش نشانان انجام شده است.
بیاناتی افزود: شهروندان دیروز ۴۱۳ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۳ مورد منجر به عملیات شده، ۱۳ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۵۰ تماس اشتباه و متأسفانه ۳۴۷ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت یک مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در اسلامشهر بوده و یک مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک الوند توسط آتش نشانان به انجام رسیده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: همچنین تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل به صدا درآمدن آژیر اعلام حریق بانک در خیابان قلیانی صورت گرفته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد