hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | قانونمند شدن حضور 560 تبعه خارجی در قم

قم | قانونمند شدن حضور 560 تبعه خارجی در قم

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان قم گفت: راه برای قانون مند شدن اقامت اتباع خارجی غیرمجاز در استان وجود دارد و امسال اقامت 560 نفر از آن‌ها قانونمند شد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،عباس شیرمحمدی با اشاره به خدمات اداره اتباع و مهاجرین خارجی استان قم به اتباع خارجی اظهار کرد: بخشی از خدمات به همه اتباع خارجی در استان بر عهده این اداره کل است، از جمله این خدمات می‌توان به ثبت نام دانش آموزان خارجی در مدارس اشاره کرد.
  وی ادامه داد: اتباع خارجی که کارت آمایش دارند، تمام امور آن‌ها به اداره اتباع و مهاجرین خارجی مرتبط است و تعداد آن‌ها در استان قم به 55 هزار نفر می‌رسد، خدمات به این افراد در اداره کل از ولادت تا وفات است.
  مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان قم افزود: آمار اتباع خارجی که کارت آمایش دارند، در استان رو به کاهش است، چون این افراد برای گرفتن گواهینامه یا تردد به خارج از کشور تبدیل وضعیت اقامت می‌کنند و گذرنامه می‌گیرند.
  شیرمحمدی با اشاره به وضعیت اقامت اتباع خارجی غیرمجاز در استان قم اظهار کرد: راه برای قانونمند شدن اقامت اتباع خارجی غیرمجاز در استان وجود دارد و امسال اقامت 560 نفر از آن‌ها قانونمند شد.
  وی خاطرنشان کرد: اتباع خارجی غیرمجاز برای قانونی کردن اقامت خود در استان قم، باید گذرنامه بگیرند و پس از آن، ویزای کار دریافت کنند و ویزای آن‌ها هر سال تمدید خواهد شد، اتباع خارجی غیرمجاز خودشان کوتاهی می‌کنند که برای قانون مند شدن اقامت مراجعه نمی‌کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد