hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > محور ایلام -سرابله به مدت ۵ روز مسدود می‌شود

محور ایلام -سرابله به مدت ۵ روز مسدود می‌شود

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محور ایلام -سرابله از امروز (یکشنبه) به مدت ۵ روز مسدود است.

 سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: برابر اعلام پلیس راه استام ایلام به منظور اجرای عملیات انفجار، ریزش و تراشه برداری، محور ایلام - سرابله از امروز یکشنبه به مدت ۵ روز مسدود می‌شود.
وی افزود: به رانندگانی که از استان کرمانشاه قصد دارند خود را به مرکز استان ایلام و شهرستان‌های جنوبی آن برسانند از مسیرهای جایگزین تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: مسیرهای جایگزین این محور شامل مسیر شماره یک: ایلام - ایوان - تونل اربعین - اسلام آباد و بالعکس، مسیر شماره ۲: ایلام - جاده قدیم سرابله -شهرسرابله - شباب - حمیل و بالعکس، مسیر شماره ۳: پل سیمره-سرابله - آسمان آباد - چهار مله - ایوان - ایلام و بالعکس است.
این مسئول ادامه داد: برابر تدابیر احتیاطی اتخاذ شده همه رانندگان کامیون، کامیونت، تریلر، مینی بوس، میدل باس و اتوبوس‌هایی که قصد تردد از سمت ایلام به کرمانشاه و بالعکس در زمان اجرای عملیات را داشته، می‌بایست از مسیر شماره یک (ایلام-ایوان-تونل اربعین-قلاجه و بالعکس) تردد کنند.
سرهنگ حیدری با توجه به کوهستانی و پرپیچ و خم بودن راه‌های جایگزین به رانندگان توصیه کرد با احتیاط کرده و اگر شرایط بارانی و برفی بود حتماً سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد