hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ذخیره هزار تنی سیب و پرتقال برای شب عید در قم

ذخیره هزار تنی سیب و پرتقال برای شب عید در قم

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم گفت: بر اساس تصمیمات تنظیم بازار کشور مبنی بر خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید ویژه تنظیم بازار، 700 تن پرتقال و 350 تن سیب سهمیه استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،امیرحسین پروان از اقدامات صورت گرفته برای تامین میوه شب عید در استان خبر داد و بیان کرد: بر اساس تصمیمات تنظیم بازار کشور مبنی بر خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید ویژه تنظیم بازار، 700 تن پرتقال و 350 تن سیب سهمیه استان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: در خصوص ذخیره سازی میوه شب عید کلیه تمهیدات اندیشیده شده است، به طوری که کمیته ای تحت عنوان کمیته راهبری میوه شب عید؛ متشکل از اداره کل بازرسی استان، اداره کل اطلاعات، دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی، سازمان صمت واتاق اصناف تشکیل شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با هماهنگی کمیته راهبری میوه شب عید؛ اتحادیه تعاونی مصرف کارکنان صمت قم، به عنوان مباشر تامین و توزیع میوه شب عید تعیین گردید.

وی تاکید کرد: بر اساس رایزنی های به عمل آمده با بانک عامل اعتبار لازم برای خرید میوه تامین شده است و مباشر استان به بانک مذکورمعرفی شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد