hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > روز سرنوشت‌ساز جام ٢١

روز سرنوشت‌ساز جام ٢١

تنها دو بازی از این مرحله مانده است؛ دو بازی مهم و حیاتی برای هر هشت تیم.

 همه می‌خواهند یک پای فینال باشند. هر کدامشان یک انگیزه برای جام‌جهانی دارند. روسیه میزبان است و می‌خواهد جام را نگه دارد، فرانسه بعد از سال‌ها می‌خواهد دوباره خودش را ثابت کند، برزیل می‌خواهد رکورد را بشکند و این‌بار از یک کشور اروپایی جام را به جنوب آمریکا ببرد، سوئد و اروگوئه و بلژیک هم می‌خواهند بجنگند تا بالاخره کیفیت‌شان را به دنیا نشان دهند و خودشان را اثبات کنند.
انگلستان در برابر سوئد
دیگر زمان آن رسیده که به سوئد احترام بگذاریم. آنها نه ‌تنها در جام‌جهانی شکست نخوردند بلکه در ١٨ ماه گذشته همیشه موفق بوده‌اند. از زمانی که سوئد بعد از یورو ٢٠١٦ بهترین بازیکن خود، زلاتان ابراهیم‌اویچ را از دست داد، یان اندرسون این تیم را به یک تیم فوق‌العاده کاربردی تبدیل کرده است. آنها در یورو ٢٠١٦ از پرتغال، فرانسه و ایتالیا شکست سنگینی خوردند.
شاید آنها ناامید باشند اما از انگلستان نمی‌ترسند. سوئد یک رکورد بین‌المللی فوق‌العاده در برابر انگلستان دارد. آنها در هشت رقابتی که با انگلستان داشتند تنها یک‌بار شکست خوردند. سوئدی‌ها دیگر ستاره شدند. رکورد آنها در ٦ بازی اخیر فوق‌العاده بوده است و می‌توانند به سیستم دفاعی خود تکیه کنند.
اما در مقابل انگلستان باید نگران باشد. این بازی برای انگلستان مثل یک معامله بزرگ است. هر چند انگلستان دلایل زیادی دارد که بتواند در این مسابقه پیروز شود اما به همان میزان هم باید بترسد؛ انگلیسی‌ها هری کین را دارند.
اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم، انگلستان کیفیت دارد و کیفیت برتر را در این مسابقه دارد؛ اما شاید بعید باشد که انگلستان را با آن کیفیت همیشگی ببینیم. انگلستان می‌خواهد دیگر فینالیست باشد حالا باید ببینیم که می‌تواند خودش را در روسیه نگه دارد؟ شاید باید کین راه‌های گریزی برای ماندن تیمش پیدا کند.
پیش‌بینی:   انگلستان ٢ – ١ سوئد
کرواسی در برابر روسیه
روسیه ١٦‌ سال است که ناراحت است، آنها ناامید شده بودند اما انگار دوباره امیدشان را پیدا کردند. قبل از شروع جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه هیچ‌کس هیچ شانسی را برای روسیه در نظر نمی‌گرفت. شاید خیلی‌ها معتقد بودند که میزبان حتما خوب ظاهر می‌شود، اما همان موقع هم بسیاری می‌گفتند این میزبان توانایی حضور پررنگ را ندارد؛ اما به ‌هر حال روسیه دور از انتظار کار کرد.روسیه به مرحله
یک چهارم نهایی جام جهانی ٢٠١٨ در کشور خودش رسیده است اما درخشش چندانی از بازیکنان آنها ندیده‌ایم.
 آنها تلاش کردند اما شاید خوش‌اقبالی زیادی هم همراهشان بود. روسیه در برابر کرواسی هیچ برتری ندارد؛ آنها نه مدافعان خوبی دارند و نه می‌توانند یک حمله خوب را برنامه‌ریزی کنند. به نظر می‌رسداعضای تیم میزبان باید به شهرهای خودشان برگردند و در خانه‌های‌شان استراحت کنند تا شاید در مسابقات بین‌المللی دیگر سبک و تاکتیک مناسبی به همراه خود بیاورند تا بتوانند بدرخشند.
اما عملکرد کرواسی در ١٦‌ سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است. آنها در مرحله گروهی فوق‌العاده ظاهر شدند اما در برابر دانمارک با آنکه پیروز میدان شدند ولی خیلی قوی ظاهر نشدند.
اگر چه دانمارکی‌ها هم با ترس به زمین رفته بودند اما خیلی خوب ترسشان را از کروات‌ها پنهان کردند. شاید تمام تیم‌های حاضر در جام از روبه‌رو شدن با کروات‌ها بترسند. آنها قوی هستند و خوب بازی می‌کنند. ستاره دارند اما دیگر باید گفت تیم‌شان یک فوق ستاره است.
در هر حال شانس کرواسی در برابر روسیه بسیار بیشتر است و بسیاری معتقدند کرواسی از همین حالا برنده این بازی است.
بازی روسیه و کرواسی در شنبه شب می‌تواند سخت‌ترین بازی این مرحله باشد. میزبان امیدوار است اما کرواسی پیشرفت عجیب و غریبی داشته است.
پیش‌بینی: کرواسی٢ – ٠ روسیه

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد