hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ماجرای انتساب دانشجوی دستگیرشده در آمریکا به نماینده مجلس ایران

ماجرای انتساب دانشجوی دستگیرشده در آمریکا به نماینده مجلس ایران

رسانه‌های ضدانقلاب، دانشجوی دستگیرشده در آمریکا را به کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مجلس منتسب می‌کنند.
 از شایعه تا واقعیت: آمریکایی‌ها پس از گذشت چندین روز از سیلی سختی که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوردند به تازگی و آن هم به صورت قطره چکانی به میزان تلفات خود اعتراف می‌کنند. از سوی دیگر رسانه‌های تحت سلطه آنان در ماهواره‌ها و در بستر فضای مجازی سعی دارند تا حواس‌ها را از این موضوع پرت کنند.
این جریان رسانه‌ای به همین منظور شایعاتی را هر از چندگاهی علیه فرماندهان سپاه و شخصیت‌های سیاسی و امنیتی کشور می‌سازند تا مردم را نسبت به این قشر بدبین کنند.
در تازه‌ترین این موارد و پس از انتشار خبری مبنی بر بازداشت شهاب دهقانی دانشجوی ایرانی توسط نیرو‌های امنیتی فرودگاه ماساچوست، شایعاتی پیرامون وی منتشر شد که او فرزند کمال دهقانی عضو کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی است.
ماجرای انتساب دانشجوی دستگیرشده در آمریکا به نماینده مجلس ایران
ماجرای انتساب دانشجوی دستگیرشده در آمریکا به نماینده مجلس ایران
ماجرای انتساب دانشجوی دستگیرشده در آمریکا به نماینده مجلس ایران
واقعیت
بررسی‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که نام خانوادگی دقیق این دانشجوی ایرانی «محمدشهاب دهقانی حسین آبادی» است درحالی که نام کامل رئیس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، «کمال دهقان فیروزآبادی» است و طبیعاً این دونفر نمی‌توانند پدر و پسر باشند.
ما برای بررسی دقیق‌تر این موضوع به سراغ کمال دهقانی فیروز آبادی رفت. دهقانی فیروزآبادی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: هیچ نسبت فامیلی با ایشان ندارم. ابتدا سلطنت‌طلبان این موضوع را به من نسبت داده.
رئیس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس، در توضیح علت انتساب دانشجوی دستگیر شده در آمریکا به وی بیان کرد: ضدانقلاب خواست با این کار عنوان کند این نماینده دشمن آمریکا است و علیه آمریکا شعار می‌دهد، اما پسرش در آمریکا تحصیل می‌کند. آن‌ها در همین رابطه به سخنان من پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کردند و خواستند یک رویه دروغ پردازی و تخریب کننده‌ای را پیش بگیرند.
دهقانی با بیان اینکه هرچند با ایشان نسبت فامیلی ندارم، اما بالاخره او یک شهروند ایرانی است و من همانند پسرم از او دفاع می‌کنم، گفت: نام فرزند من حمیدرضا دهقانی فیروزآبادی است که مقاطع کارشناسی و ارشد خود را در دانشگاه شهید بهشتی تحصیل کرده و اکنون نیز دکتری اقتصاد خود را در واحد علوم و تحقیقات تهران می‌گذراند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد