hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > رئیس دادگستری قم از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد

رئیس دادگستری قم از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد


رئیس دادگستری استان قم به همراه جمعی از مسئولان قضایی استان با حضور در کانون اصلاح و تربیت به بررسی مشکلات این مرکز پرداخت و با مددجویان این مرکز گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران، جعفری معاون قضایی وبرنامه ریزی دادگستری کل استان قم،حجت الاسلام غریب دادستان دادسرای عمومی وانقلاب قم ،داودی رئیس اجرای احکام کیفری ،نادیان رئیس اجرای احکام حقوقی وحجت الاسلام داود محمدی از قضات ناظر زندان در بازدید رئیس دادگستری استان قم از کانون اصلاح و تربیت وی را همراهی کردند.

حجت الاسلام تهامی مدیر کل زندان های استان قم به همراه مسئولین اداره کل زندان های استان از کانون اصلاح و تربیت قم رئیس دادگستری و هیئت بلند پایه قضایی را در این دیدار همراهی کردند.

 در بدو ورود گروه سرود مددجویان کانون اشعاری را در وصف رشادت های سردار ایرانی قاسم سلیمانی سرودند . 

حجت الاسلام مظفری در ابتدا با حضور در نمازخانه کانون به همراه مددجویان نماز ظهر و عصر را اقامه کرد تا به نوجوانان یادآور شود برپایی نماز جماعت در راس امور قرار دارد وی همچنین با حضور در خوابگاه مددجویان نشستی صمیمانه را با آنها برگزار کرد.

در این دیدار فهیمی رئیس کانون اصلاح و تربیت ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گزارش مبسوطی ازفعالیت های انجام گرفته در تمام حوزه های کاری ارائه کرد.

وی بیان داشت: تعامل با مراجع قضایی از اولویت های کاری در جهت انعکاس و رفع مشکلات قضایی مددجویان است که نتیجه آن کاهش جمعیت کیفری است 

رئیس کل دادگستری استان نیز به استماع صحبت های مددجویان پرداخت و وضعیت تک تک مددجویان را مورد بررسی قرار داد و دستورات ویژه ای برای رسیدگی به درخواست ها و مسایل آنان صادر نمودند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد