hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آموزش ساخت هدیه ولنتاین

آموزش ساخت هدیه ولنتاین

در این مطلب ساخت هدیه ولنتاین با روش های مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کادویی شیک و بی نظیر را برای مخاطب خاص یا همسر خود بسازید.

ولنتاین روز عشق و دوستی می باشد که اغلب افراد در کنار هدیه ای که برای مخاطب خاص یا همسر خود تهیه می کنند گل و گیفت یا دسته گلی را نیز به رسم یادبود به یکدیگر تقدیم می کنند همچنین اگر شما خلاقیت لازم را دارید می توانید این وسایل کادویی را خودتان در منزل بسازید.

آموزش ساخت هدیه ولنتاین با روش های مختلف

ایده هایی زیادی برای ساختن کادوی ولنتاین وجود دارد و شما می توانید به کمک این روش ها ، هدیه ای زیبا و بی نظیری را بسازید. در ادامه ۳ روش برای ساختن هدیه ولنتاین را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.


نحوه ساختن هدیه برای روز ولنتاین

اگر شما تمایل دارید هدیه ای دست ساز و خاص را به فرد مقابل خود تقدیم کنید می توانید خودتان دست به کار شوید و دسته گل و قلب های تزیینی ولنتاین و … را با به خرج دادن کمی خلاقیت و مهارت بسازید.

ساخت هدیه برای ولنتاین

روش اول ( ساخت قلب تزیینی با سیم )

لوازم مورد نیاز

  • سیم گلسازی
  • روزنامه
  • چسب چوب

مراحل ساخت قلب تزیینی

۱. مقداری روزنامه لوله شده را آماده نمایید و مطابق شکل روزنامه ها را بپیچید.

آموزش ساختن کادو برای ولنتایننحوه ساخت کادو مخصوص ولنتاین

۲. سیم ها را از درون لوله های روزنامه ای بیرون آورید.

بیرون آوردن سیم از درون قلب

۳. به کمک سیم گلسازی قلب زیبایی را درست کنید و لوله های روزنامه ای را دور قلب سیمی بپیچید. توجه داشته باشید که برای پیچیدن لوله های روزنامه ای شکل دور قلب سیمی نیازمند به رعایت هیچ ترفند یا نظم خاصی نخواهید بود.

پیچیدن لوله روزنامه ای دور سیمساختن کادو برای ولنتاینآموزش قلب تزیینی برای روز عشقساخت قلب برای هدیه ولنتاین

۴. همه سیم ها را روزنامه پیچ نمایید.

ساخت قلب تزیینی

۵. در هر مرحله ای می توانید برای زیباتر شدن قلب تزیینی لوله های روزنامه را رنگ آمیزی کنید.

ساختن هدیه تزیینی برای قلب

روش دوم ( ساخت دسته گل شکلاتی زیبا )

وسایل مورد نیاز

  • شکلات دسته دار
  • کاغذ رنگی نازک
  • ساقه گل

مراحل ساخت دسته گل شکلاتی

۱. به کمک کاغذ رنگی سفید یا رنگ روشن ابتدا مستطیل کوچکی را بسازید سپس نیمه بالایی مستطیل را به کمک قیچی رشته رشته نمایید.

ساخت دسته گل تزیینی با شکلات دسته دار

۲. دور شکلات ها را چسب بزنید سپس کاغذ را روی شکلات ها بچسبانید تا به شکل پرچم گل درست شوند.

نحوه ساختن کادو برای روز عشق

۳. در این مرحله از ساخت هدیه ولنتاین کاغذ رنگی نازکی را به شکل مربع درآورید سپس کاغذ رنگی را مطابق تصویر زیر چند بار تا زده و بالای آن را به شکل گرد برش بزنید اگر تمایل دارید قسمت بالای آن ظریف باشد باید تعداد تای زده شده روی کاغذ را بیشتر کنید.مراحل ساختن کادو برای روز عشق

۴. شکلات تزیین شده را بردارید و در وسط گلبرگ ها به صورتی آن را قرار دهید که نصف آن بالای شکلات باشد و نصف دیگر گلبرگ دور دسته شکلات پیچیده شود همچنین می توانید از دو گلبرگ استفاده نمایید تا اندازه دسته گل بزرگ تر باشد.

ساختن دسته گل برای روز عشق

۵. بعد از اینکه همه شکلات ها را آماده کردید آن ها را به دور ساقه گل ها بچینید سپس دور ساقه گل را چسب رنگی بزنید یا روبان بپیچید.

تزیین دسته گل برای روز عشق

۶. همچنین می توانید در صورت تمایل دور شکلات ها را دو یا سه رنگ کاغذ بپیچانید و هر یک از آن ها را به صورت پراکنده درون یک گلدان فانتزی و زیبا قرار دهید.

نحوه ساخت دسته گل برای روز عشق

روش سوم ( ساخت دسته گل مخصوص ولنتاین با کاغذ )

۱. ابتدا الگوی یک گل را به صورتی که دور آن به صورت دالبری باشد و داخل آن نیز به صورت دالبری با پیچ حلزونی ادامه دار باشد بکشید.

۲. این الگو را چندین بار روی یک کاغذ قرمز رنگ بکشید سپس آن را به تعدادی که تمایل دارید گل درون دسته گل باشد ببرید.

آموزش ساخت دسته گل رز برای روز عشق

۳. سپس از قسمت لبه مرکزی گل بگیرید و این قسمت را دور هم بپیچید تا به انتها برسید و کمی آن را پخش نمایید تا گل ها حالتی شبیه به گل رز را به خود بگیرند و در انتها نیز آن ها را با چسب بچسبانید سپس ساقه گل مناسبی را به انتهای هر یک از گل ها بچسبانید.

نحوه ساختن کادو برای روز عشق

۴.برای تزیین گل ها می توانید از دو روش مختلف استفاده کنید. روش اول این است که گل ها را به شکل طبقه ای بپیچید و دور آن ها را به کمک کاغذ کادو به صورت قیف مانند در آورید همچنین روش دوم این است که گل ها را به صورت گرد دور هم قرار دهید و دور آن ها را به کمک روبان تزیین نمایید.

ساختن کادو برای روز عشق

در این مطلب آموزش ساخت هدیه ولنتاین با سه روش متفاوت را پیش رو داشتید که امیدواریم این کادوهای فانتزی مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید آن ها را به راحتی در منزل بسازید و با دادن این هدایای دست ساز به طرف مقابل تان وی را سوپرایز کنید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد