hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > احمدی‌نژاد کم بود؛ کتاب خاطراتش هم آمد!

احمدی‌نژاد کم بود؛ کتاب خاطراتش هم آمد!

احمد‌ي‌نژاد هنرهاي زيادي دارد که از جمله آنها حضور هميشگي در صحنه است. روزي دست مشايي را بلند مي‌کند و روز ديگر فيلم ديدار با مرتضوي را منتشر مي‌کند.
 
او هميشه سوژه براي مطرح کردن خودش دارد که آخرين ابتکار او انتشار کتاب «ناگفته‌هاي احمدي‌نژاد» است که گويي همانند بسياري از رفتارهايش محتواي افشاگرانه دارد و شايد دومين کتاب با اين محتوا است که با چنين محتوايي منتشر شد. کتاب نخست براي محمد سرافراز رئيس پيشين سازمان صداوسيما بود با عنوان «روايت يک استعفا؛ 24 سال مديريت در رسانه ملي» منتشر شد. سرافراز در اين کتاب به موضوعاتي مانند «اشتراک نظر سياسي با لاريجاني»، «اختلاف نظر با ضرغامي»، «تشکيل تيم توليد از سوي رحيم‌پور ازغدي» اشاره کرده است که اگر احمدي‌نژاد هم چنين محتوايي را مدنظر داشت، تعداد صفحات حقيقي و مجازي اين کتاب بسيار زياد است.
 
بمب خبري يا سوژه تکراري؟
برخي سايت‌هاي خبري در 29 دي ماه چنين نوشتند: «در حالي كه کانال تلگرامي حاميان محمود احمدي‌نژاد عصر شنبه خبر از انتشار يك بمب خبري! در راس ساعت 20 و 30 دقيقه داده بود، طبق وعده در همان ساعت و دقيقه! بمب خود را تركاند و خبر داد كه کتاب «ناگفته‌هاي احمدي‌نژاد» به زودي منتشر مي‌شود! کانال دولت بهار نوشت: کتاب مصاحبه‌ بي‌پرده و مفصل محمدرضا تقوي‌فرد با دکتر محمود احمدي‌نژاد، حاوي بخشي از ناگفته‌هاي دوران 8 سال رياست جمهوري طي سال‌هاي 84 تا 92 است که براي نخستين بار منتشر مي‌شود.
 
انتشار خبر آماده شدن کتاب «ناگفته‌هاي احمدي‌نژاد» که شنبه شب از سوي کانال نزديک به او منتشر شده، نگراني بخشي از حاميان سابق او را برانگيخت. انصاف‌نيوز نوشت؛ علي قلهکي فعال رسانه‌اي اصولگرا درباره خبر کتاب احمدي‌نژاد در يادداشتي با عنوان «بازي مجدد احمدي‌نژاد در دقيقه 90 انتخابات!» در کانال تلگرامي خود نوشت: يادتان مي‌آيد روزهاي منتهي به بهار96 را؟ زماني که هرچه جلو مي‌رفتيم هيجان ناشي از انتخابات96 بالاتر مي‌رفت و دولت به‌واسطه عملکرد ضعيف اقتصادي زيرِفشار سنگين افکار عمومي بود ولي ناگهان احمدي‌نژاد با کنفرانس‌ مطبوعاتي و سفرهاي استاني، تا توانست فضا را دوقطبي کرد و روحاني را در پروژه رقيب‌هراسي کمک داد تا بِبَرد.
 
اين روزها درحالي که کمي بيشتر از يک ماه به انتخابات مجلس باقي مانده، ناگهان کتاب ناگفته‌هاي احمدي‌نژاد از سال‌هاي 84تا92 آماده انتشار شده! طبيعتا اين کتاب اگر به ضرر دولت باشد مجوز چاپ‌ نمي‌گيرد، پس در هر صورت چه نسخه مکتوب و چه نسخه اينترنتي به نفع روحاني تمام مي‌شود. کتاب احمدي‌نژاد که کانال تلگرامي او از آن به عنوان بمب خبري ياد کرد (که احتمالا چيزي شبيه به خاطرات سرافراز است) قطعا در پازل دوقطبي شدن فضا و به‌نفع رقيب تمام مي‌شود. اگر نيت احمدي‌نژاد بيان واقعيات به قصد اصلاح امور باشد، مي‌توانست زمان ديگري را براي انتشار اين کتاب انتخاب کند ولي گويا هدفش چيز ديگري‌ است. ممنون از احمدي‌نژاد که سعي مي‌کند هميشه نقش يار 12 دولت را بازي کند!»
 
کتاب سال 92 چه شد؟
گفتني است يکبار ديگر در سال 92 خبر انتشار خاطرات احمدي‌نژاد منتشر شد و کيهان چنين نوشت: «کتاب خاطرات دوران رياست جمهوري محمود احمدي‌نژاد منتشر خواهد شد. مرکز اسناد انقلاب اسلامي جمع‌آوري خاطرات و انتشار اين کتاب را برعهده گرفته است. در همين ارتباط روح‌ا... حسينيان رئيس مرکز اسناد انقلاب اسلامي و مشاور سياسي احمدي‌نژاد در دولت نهم در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور احمدي‌نژاد در مرکز اسناد گفت: با توجه به اين که بنده حدود يک ماه قبل در ساختمان ولنجک به ديدن احمدي‌نژاد رفته بودم، او نيز با حضور در مرکز اسناد، به بازديد ما آمد. وي درباره مباحث مطرح شده در اين ديدار افزود: بحث ما سياسي نبود بلکه درباره چگونگي، زمان گرفتن و دريافت خاطرات رئيس‌جمهور سابق کشورمان برنامه‌ريزي شد و مرکز اسناد، اين کار را انجام خواهد داد. رئيس مرکز اسناد انقلاب اسلامي درباره اينکه برخي به دليل ديدار شما و احمدي‌نژاد، جبهه پايداري را متهم به ارتباط با احمدي‌نژاد مي‌کنند، توضيح داد: ربطي بين جبهه پايداري و آقاي احمدي‌نژاد نبوده است و من شخصا به خاطر رفاقت با وي، به ديدن او رفتم.»
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد