hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | کاهش آمار مراجعات به پزشکی قانونی در ارتباط با حوادث ترافیکی در سال جاری

قم | کاهش آمار مراجعات به پزشکی قانونی در ارتباط با حوادث ترافیکی در سال جاری

1398/10/30 , 15:27
معاون مدیرکل پزشکی قانونی قم گفت: در 9 ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، تعداد پرونده های تشکیل شده برای بررسی صدمات حاصل از تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل، روند کاهشی داشته است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی، دکتر محمد علی عبدالحی بررسی آمار سال 97 نشان می دهد در 9 ماه ابتدای سال، تعداد پرونده های مربوط به تصادفات جرحی 7 هزار و 679 مورد بوده است. این درحالی است که این رقم در مدت مشابه سال جاری 7 هزار و 616 مورد بوده و حاکی از کاهش یک درصدی در مراجعات است.

وی تصریح کرد: این کاهش مراجعه وقتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که بدانیم در بازه زمانی یاد شده، آمار مراجعات سرپایی اداره کل، یک درصد رشد داشته و علیرغم این افزایش، پرونده تصادفی کمتری تشکیل شده است.

 معاون مدیرکل پزشکی قانونی استان قم، همچنین در خصوص معاینه اجساد متوفیات ناشی از تصادف نیز  اعلام کرد: در 9 ماه ابتدای سال جاری تعداد 231 جسد در این اداره معاینه و برای آنها جواز دفن صادر شده است در حالیکه این رقم برای مدت مشابه سال قبل 235 مورد بوده و در این مورد هم کاهش یک درصدی را برای سال جاری شاهد هستیم. 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد