hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مدارس ابتدایی شهری و روستایی زرندیه در نوبت عصر تعطیل شد‌

مدارس ابتدایی شهری و روستایی زرندیه در نوبت عصر تعطیل شد‌

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه بارش برف سبب تاخیر در آغاز به کار مدارس نوبت صبح در برخی از مناطق استان شد گفت: به سبب بارش برف، سرما و لغزندگی معابر مدارس ابتدایی شهری و روستایی زرندیه در نوبت عصر امروز ۲۹ دی‌ماه تعطیل است.
شهریار فولادوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به بارش برف و لغزندگی معابر در برخی از مناطق استان اظهار داشت: به سبب بارش برف، سرما و لغزندگی جاده‌ها و معابر مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان  زرندیه در نوبت عصر امروز 29 دی‌ماه تعطیل است.
وی افزود: همچنین بارش برف در استان سبب تاخیر در آغاز به کار  مدارس در تمام دوره‌های تحصیلی شهرستان‌های زرندیه، شازند، فراهان، کمیجان، مناطق سربند و نوبران در نوبت صبح امروز 29 دی‌ماه شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: در شهرستان آشتیان هم مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی در نوبت صبح امروز تعطیل اعلام شد.
فولادوند بیان کرد: در شهرستان خمین هم مدارس همه دوره‌های تحصیلی روستایی در نوبت صبح با تاخیر و ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز کردند.
وی با بیان اینکه فعالیت مدارس سایر نواحی و مناطق استان در نوبت صبح عادی بود گفت: به منظور تسهیل در اطلاع‌رسانی مردم استان با کد دستوری #20120*6655* می توانند از وضعیت مدارس استان مرکزی آگاه شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد