hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > محسن هاشمی: قرارداد شهرداری با جشنواره فیلم فجر به مصوبه شورای شهر نیاز ندارد

محسن هاشمی: قرارداد شهرداری با جشنواره فیلم فجر به مصوبه شورای شهر نیاز ندارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری می‌تواند در قالب قراردادهای مشارکتی با دستگاه‌های مختلف، وارد فعالیت تبلیغاتی شود که موضوع جشنواره فیلم فجر هم از این دست است و به مصوبه شورای شهر نیازی ندارد.
محسن هاشمی در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز صبح جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران با حضور شهردار تهران برگزار شد و درباره مسائل مختلفی از جمله اسپانسر شدن شهرداری تهران در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و همچنین متمم بودجه 98 و در نهایت طرح تفصیلی منطقه 22 بحث و تبادل نظر شد.
وی با بیان اینکه شهرداری می‌تواند در فعالیت‌های تبلیغاتی با دستگاه‌های مختلف از جمله صدا و سیما و روزنامه‌ها در قالب قراردادهای مشارکتی ورود پیدا کند گفت: این مسئله نیاز به مصوبه شورای شهر ندارد و شهرداری می‌تواند در این زمینه تعاملات خود را انجام بدهد.
رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر نیز در قالب یک قرارداد مشارکتی و در واقع شهرداری تهران اهداف خود را در چنین جشنواره‌هایی در قالب پوستر و پخش کلیپ دنبال می‌کند که نیاز به مصوبه شورای شهر تهران ندارد.
هاشمی گفت: البته در جلسه هم‌اندیشی امروز اعضای شورای شهر تهران نظرات مختلفی در ارتباط با کمک شهرداری تهران در برگزاری جشنواره فیلم فجر داشت که شهردار تهران نیز در این زمینه توضیحاتی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: 
واکنش عضو شورای شهر تهران به کمک ۸میلیارد تومانی شهرداری به جشنواره فجر
پرداخت ۸ میلیارد تومانی شهرداری تهران به جشنواره فجر "غیرقانونی" است

وی افزود:‌ قطعا شهرداری تهران اهداف مثبتی را در جشنواره فیلم فجر دنبال خواهد کرد و در واقع مشارکت برد - برد را در پی خواهد داشت.
رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با رقم متمم بودجه 98 شهرداری تهران گفت: بودجه شهرداری تهران در سال جاری حدود 19 هزار میلیارد تومان بوده که متممی که به آن افزوده خواهد شد رقم 5600 میلیارد تومان خواهد بود و در واقع بودجه شهرداری با این متمم به 25 هزار میلیارد تومان افزوده خواهد شد.
هاشمی در ادامه در ارتباط با مسئله طرح تفصیلی منطقه 22 گفت: این موضوع در جلسه امروز نیز مطرح شد که آیا نیاز است این مسئله در کمیسیون ماده 5 پیگیری و یا در صحن شورای شهر تهران تصویب شود که اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه اعلام کردند.
رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با عکس منتشر شده از وی در کنار محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق در نماز جمعه هفته گذشته تهران گفت: ما همه برادر هستیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد