hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم

برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم

آئین تودیع محسن وزارتی مدیر پیشین و معارفه سید محمود طاهری مدیر جدید منطقه قم با حضور مدیر عملیات و مدیر سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مسئولان فرهنگی دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت و مدیران و مسئولان منطقه برگزار شد.                

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، این آیین با پخش قرآن و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، سلام به حضرت معصومه (س) و عرض خوشامد به مدیران ستادی و حضار در مراسم آغاز شد. 

محمدرضا مظلومی مدیر عملیات با عرض تسلیت شهادت سردار سلیمانی و سانحه هوایی، پیام حاوی سلام گرم و خسته نباشید مدیر عامل را به کارکنان منطقه ابلاغ و از زحمات کارکنان قدردانی کرد.

محمدرضا مظلومی تحقق رسالت شرکت، تأمین، ذخیره‌سازی، حمل و توزیع فرآورده‌های نفتی را در اقصی نقاط کشور به‌بهترین نحو به کارکنان یادآور شده و برای سید محمود طاهری، آرزوی توفیق و سلامتی و انجام خدمات شایسته را در استان قم داشت.

وی ادامه داد: تکریم نیروی انسانی سازمان، توجه ویژه به سوخت‌رسانی به‌عنوان اصلی‌ترین وظیفه کل کارکنان سازمان، ضرورت توجه به تأسیسات و انجام روتین‌ها و اجرای به‌موقع پروانه تعمیرها، تعامل با حوزه‌های مرتبط، مجاری عرضه، جایگاه‌ها و ناوگان حمل و نقل، تعامل با مسئولان سیاسی و عبادی و مقامات استان و توجه به رهنمودهای ایشان را  از جمله مواردی دانست که مورد تأکید ویژه مدیر عامل در سمت جدید از سید محمود طاهری به‌عنوان مدیر منطقه قم می‌باشد.

بر پایه این گزارش، محمدرضا مظلومی از خدمات ارزنده محسن وزارتی مدیر پیشین منطقه قدردانی کرده و برای وی در محل خدمت جدید و مدیریت منطقه زاهدان که با توجه به خواسته قلبی وی برای خدمت‌رسانی به مردم بزرگوار این استان انجام شد، آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

سید محمود طاهری مدیر منطقه قم فرصت خدمتگزاری در منطقه قم و شهر کریمه اهل بیت را باعث خشنودی دانسته و منطقه قم را از حیث داشتن یک ناحیه در بین مناطق ۳۷ گانه استثا برشمرد و تأمین به موقع فرآورده را از اهداف مهم کاری خود دانست.

سید محمود طاهری با تشکر از محسن وزارتی و کارکنان منطقه قم در طی دوره مدیریت وی، داشتن عملکرد مطلوب و انجام درست وظایف را از خواسته‌های خود از کارکنان عنوان کرده تا بتوان با همکاری کارکنان منطقه به بهترین نحو خدمت‌رسانی به مردم ممکن  را تحقق بخشید.

محسن وزارتی با تشکر از زحمات کارکنان منطقه، داشتن اتحاد رویه در امر سوخت‌رسانی مطلوب به‌گونه‌ای که هیچ‌گونه شکایتی در استان وجود نداشته، عدم توقف ناوگان حمل و نقل و اجرای موفق طرح مدیریت مصرف سوخت بدون وقفه در امر سوخت‌رسانی و توقف حتی یک جایگاه را از جمله نقاط قوت منطقه در طی این سه سال برشمرد.

آئین تودیع و معارفه با اعطای حکم سید محمود طاهری توسط مدیر عملیات و قدردانی دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت، کارکنان تأسیسات و عملیات انبار نفت و کارکنان ستادی از محسن وزارتی پایان یافت.










امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد