hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > همایش دوچرخه سواری در قم برگزار شد

همایش دوچرخه سواری در قم برگزار شد

همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته هوای پاک با حضور جمعی از مسؤولان استان و فعالان و علاقه مندان این رشته ورزشی در قم برگزار شد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،به مناسبت فرارسیدن هفته هوای پاک، همایش دوچرخه سواری با حضور مدیران کل حفاظت محیط زیست و ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان، فعالان و علاقه مندان این رشته ورزشی در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.
 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این مراسم با اشاره به خطر جدی آلودگی هوا در قم، بر ضرورت توسعه استفاده از دوچرخه در این شهر تأکید کرد و گفت: قطعا توسعه خودرومحور در شهر قم و عدم توجه به آلودگی های زیست محیطی، باعث وخیم تر شدن وضعیت هوا در سال های آینده خواهد شد.
 سید رضا موسوی مشکینی با اشاره به تجربه موفق کشورهای پیشرفته در استفاده همگانی از دوچرخه، خاطرنشان کرد: امیدواریم برای تحقق محیط زیست پاک و سالم و زندگی بهتر شهروندان، مسؤولان زمینه استفاده حداکثری از دوچرخه در شهر قم را فراهم بیاورند.
 همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته هوای پاک به همت هیأت دوچرخه سواری استان و با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد و پس از آن جمعی از دوچرخه سواران مسیر خیابان های شهید صدوقی(ره) و بلوارامین را رکاب زدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد