hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شاهرود | بیان خدمات دولت و نظام باید در دستورکار روابط عمومی ادارات قرار گیرد

شاهرود | بیان خدمات دولت و نظام باید در دستورکار روابط عمومی ادارات قرار گیرد

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی، باید با بیان خدمات دولت و نظام و اقدامات فرهنگی بستر ساز ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه شوند
شاهرود_حسین بابامحمدی: نادر فخری  در نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان شاهرود، با تأکید بر ضرورت پاسخگویی به مردم همراه با صداقت و شفافیت، تصریح کرد: ادارات باید به صورت تخصصی ارتباط دوطرفه با مردم، خواص و موثران جامعه داشته و از این سرمایه اجتماعی بهره ببرند.
وی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ها را موثران دستگاه های اجرایی خواند و ابراز کرد: این افراد پل ارتباطی میان مسئولان و مردم و نیزمبلغان خدمات نظام اسلامی هستند.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه نباید از نقش تأثیرگذار فضای مجازی غافل شد، اظهار داشت: دشمن برای این فضا برنامه ریزی کرده و اگر واقعیت های جامعه و خدمات نظام به مردم بیان نشود، دشمن با سیاه نمایی و دروغ پردازی دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در  مردم خواهد بود.فخری همچنین بر لزوم بی طرفی دستگاه های اجرایی در انتخابات تأکید کرد و گفت: بی طرفی، امانت داری و امین بودن مجریان باعث اعتماد سازی و مشارکت حداکثری خواهد شد.
وی برگزاری نشست های خبری در ایام دهه فجر را از دستگاه های اجرایی خواستار شد و افزود: این نشست ها با دو رویکرد بیان خدمات نظام و ایجاد امید و نشاط در جامعه و نیز آگاه سازی در خصوص انتخابات و ضرورت حضور جهت نقش آفرینی در سرنوشت جامعه  و تشویق و ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات برگزار شود.
مقرر گردید این نشست های هم اندیشی به صورت فصلی و با تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان تداوم یابد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد