hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری چهار کارگاه آموزش «فیلم مستند» در قم

برگزاری چهار کارگاه آموزش «فیلم مستند» در قم

رئیس خانه سینمای مستند قم از برگزاری چهار کارگاه آموزش «فیلم مستند» با حضور استادان مطرح مستندسازی خبر داد.
به گزارش رویداد ایران - قم، سید محمد حسین هاشمی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خانه سینمای مستند قم را برگزاری دوره‌های آموزشی عنوان کرد و افزود: برنامه اکران مستند به صورت دو هفته یک بار و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه‌های پیش روی خانه سینمای مستند قم است.
وی از برگزاری چهار کارگاه آموزشی فیلم مستند خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی به همت خانه سینمای مستند قم و با مشارکت سازمان سینمایی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در موضوعات فیلمنامه‌نویسی، گفتار مستند، کارگردانی و تدوین با حضور مدرسان شناخته شده حوزه مستند تشکیل می‌شود و به افرادی که در تمام کارگاه‌های آموزشی حضور داشته باشند، گواهی‌نامه ملی و بین‌المللی اعطا می‌شود.
رئيس خانه سینمای مستند قم افزود: ثبت‌نام و شرکت در کارگاه ها برای اعضای خانه سینمای مستند قم رایگان است و سایر علاقه مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در چهار کارگاه ثبت‌نام و شرکت کنند.
هاشمی تصریح کرد: نخستین کارگاه آموزشی «پژوهش کاربردی، گفتار مستند و فیلمنامه» با حضور دکتر محمد غفوری در روز جمعه ۲۷ دی از ساعت ۱۳ تا ۲۱ برگزار می‌شود.
وی همچنین به کارگاه آموزشی «طرح و فیلمنامه مستند» با حضور مهرداد اسکویی استاد بین المللی مستند در روز جمعه ۴ بهمن از ساعت ۱۳ تا ۲۱ اشاره کرد و گفت: زمان برگزاری دو کارگاه آموزشی «کارگردانی» با حضور مهرداد اسکویی و «تدوین» با حضور فرید دغاغله متعاقبا اعلام خواهد شد. 
رئيس خانه سینمای مستند قم خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان  جهت اطلاع بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره همراه خانه سینمای مستند قم (۰۹۱۹۶۲۱۳۵۶۶) تماس بگیرند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد