hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تلاش دشمنان برای مقابل هم قرار دادن مردم و مسئولان بی فایده است

تلاش دشمنان برای مقابل هم قرار دادن مردم و مسئولان بی فایده است

کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بی فایده خواندن تلاش دشمنان برای مقابل هم قرار دادن مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران، گفت: این توطئه تکراری با هوشیاری دو طرف بازهم راه به جایی نخواهد برد.
سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با جمعی از مدیران انتظامی استان و فرماندهان انتظامی شهرستان های کرمانشاه، اظهار داشت: نمونه تلاش های دشمنان برای ایجاد نفاق و دو دستگی در کشور را می توان در جریان اخیر سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین که به شهادت جمعی از هموطنانمان انجامید، مشاهده کرد.


به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی گفت: دشمنان با استفاده از فرصت پیش آمده همه توان و تلاش خود را بکار بستند که بتوانند با تفرقه افکنی و بیان برخی موضوعات بی پایه و اساس از اتحاد و همدلی میان مردم کاسته و آنها را مقابل مسئولان نظام قرار دهند.
 جاویدان تصریح کرد: انسجام و اتحاد ملی که پس از تشییع باشکوه و کم نظیر پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور ایجاد شد دشمنان را ترساند و از این رو تلاش کردند تا بر این همدلی خدشه وارد کنند که البته بازهم ناکام ماندند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین اتحاد و همدلی میان مردم استان و کارکنان نیروهای مسلح را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمونه این همدلی در جریان اغتشاشات دی ماه به خوبی خود را نشان داد و هم مردم ولایتمدار و هم نیروهای مسلح تمام قد از انقلاب و نظام دفاع کردند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با همه توان به دنبال تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب است، گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته پلیس جمهوری اسلامی هر سال بیش از گذشته به تراز انقلاب نزدیک می شود.
جاویدان تصریح کرد: در سال های اخیر شاهد محبوبیت روز افزون پلیس میان مردم و اعتماد عمومی نسبت به کارکنان خدوم و زحمتکش آن بوده ایم که این برای مجموعه ناجا افتخار است.
رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان نیز همواره تلاش کرده اند تا در مسیری که رهبر معظم انقلاب تبیین کرده اند قدم برداشته و خدمتگذار خوبی برای اقشار مختلف باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد