hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تامین ودیعه و اجاره مسکن ۲۵۴۱ خانوار مددجو کرمانشاهی

تامین ودیعه و اجاره مسکن ۲۵۴۱ خانوار مددجو کرمانشاهی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در ۹ ماه سال جاری دو هزار و ۵۴۱ خانوار مددجو کرمانشاهی از ودیعه و اجاره مسکن بهره مند شدند، گفت: یک میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان اعتبار برای کمک به تامین ودیعه و اجاره منازل مسکونی این خانوارهای مددجو اختصاص داده شده است.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: خانوارهای مددجو فاقد منزل مسکونی و ساکن در منازل استیجاری از کمک هزینه تامین ودیعه و اجاره مسکن این نهاد بهره مند می شوند.
رحمتی پور افزود: در ۹ ماه سال جاری دو هزار و ۵۴۱ خانوار کرمانشاهی از ودیعه و اجاره مسکن بهره مند شدند.
وی ادامه داد: بیش از یک میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان اعتبار برای کمک به تامین ودیعه و اجاره منازل مسکونی این خانوارهای مددجو اختصاص داده شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه خیران به منظور دستگیری از نیازمندان همواره یاری رسان این نهاد هستند، تصریح کرد: حدود ۱۰۰ میلیون تومان از ودیعه و اجاره مسکن پرداختی به مددجویان تحت حمایت از سوی خیران نیکوکار تامین شده است.
کیومرث رحمتی پور تاکید کرد: ودیعه و اجاره مسکن پرداختی در قالب وام های قرض الحسنه با بازپرداخت طولانی مدت به خانوارهای مددجو تعلق می گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد