hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > امکان احداث خیابان 55 متری در اسماعیل آباد قم

امکان احداث خیابان 55 متری در اسماعیل آباد قم

قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه استراتژی استان مبنی بر جمع‌آوری محله اسماعیل آباد بوده است، کفت: در صورت حل شدن مسئله ریل راه‌آهن در کنار این محله و نیز مسئله جایگزینی در اراضی ۳۲ هکتاری پردیسان، امکان ساخت یک خیابان ۵۵ متری در این محله وجود دارد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_ قم،نشست بررسی مشکلات محله اسماعیل آباد شهر با حضور مرتضی حیدری فرماندار، قائم مقام شهردار قم و تنی چند از مسئولان این شهرستان در سالن امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد و تعدادی از مسئولان و کارشناسان دیدگاه‌ها، نظرها و پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه کردند.
ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم در این جلسه، با بیان اینکه این منطقه از حدود دهه ۷۰ و در خارج از محدوده شهری در آن زمان به صورت غیرقانونی ساخته شده است، گفت: هرچند این منطقه از سال ۱۳۸۶ وارد محدود شهری شد، اما کاربری در نظر گرفته شده برای آن فضای سبز است.
وی با اشاره به اینکه استراتژی (راهبرد) استان مبنی بر جمع‌آوری این محله بوده است، افزود: در صورت حل شدن مسئله ریل راه‌آهن در کنار این محله و نیز مسئله جایگزینی در اراضی ۳۲ هکتاری پردیسان، امکان ساخت یک خیابان ۵۵ متری در این محله وجود دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد