hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > المپیاد ورزشی در سمنان

المپیاد ورزشی در سمنان

المپیاد ورزشی در ۶ رشته ورزشی  ویژه بانوان در سمنان برگزار می شود
سمنان_ حسین بابامحمدی: سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری المپیاد ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در سمنان خبر داد.
عباس بابایی با بیان اینکه این المپیاد در ۶ رشته ورزشی فوتبال روی میز، هفت سنگ، آمادگی جسمانی، داژبال، دارت و تنیس روی میز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این المپیاد در راستای نشاط و سلامتی شهروندان در بهمن ماه تدارک دیده شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این  المپیاد  ورزشی در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوی شهر برگزار می شود، بیان داشت: علاقه مندان جهت  ثبت نام  و کسب اطلاعات بیشتر تا دو شنبه ۳۰ دی ماه فرصت دارند، با شماره تلفن 33341172 داخلی  ۲۲۰ و شماره همراه 09125315660 از ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ تماس حاصل فرمایند.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه برنامه ریزی و برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبتها، موجب افزایش نشاط و تحرک و ترویج ورزش میان اقشار مختلف خواهد شد، اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان هم با هدف ایجاد نشاط بین بانوان و حفظ سلامت روح و جسم این عزیزان همواره نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در این استان اقدام کرده است.
عباس بابایی با بیان این‌که انجام و توسعه‌ی ورزش‌ها در رشته های مختلف می‌تواند انگیزه‌ی بانوان را برای ورزش افزایش دهد، گفت: با برگزاری چنین مراسمات، انگیزه‌ی بانوان بالا رفته و ورزش را جزو برنامه‌های روزمره‌ی خود برای ارتقای سطح سلامت قرار می‌دهند.
این المپیاد به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و مشارکت هیئت های ورزشی شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد