hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آمادگی شهرداری قم برای اجرای برنامه های فرهنگی دهه فجر در مساجد

آمادگی شهرداری قم برای اجرای برنامه های فرهنگی دهه فجر در مساجد

مسئول امور مساجد سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم با اشاره به نزدیک بودن ایام دهه فجر گفت: این سازمان آماده اجرای برنامه های فرهنگی دهه فجر در مساجد است.


به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،سومین جلسه «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
سید مجتبی طباطبایی نسب در این نشست با اشاره به فعالیت های سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در ایام دهه فجر، گفت: ما برای ایام دهه فجر نزدیک به 40 برنامه داریم که در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.
مسئول امور مساجد سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم افزود: ما یک سلسله برنامه نشاط اجتماعی و شهروندی داریم که به صورت سیار در محلات و پارک ها و بوستان ها برگزار می‌شود و به شکل یک استیج متحرک درون یک کامیون تردد دارد و برنامه جشن را برگزار می‌کند.
طباطبایی نسب در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دو استیج در زمان برگزاری راهیپیمایی نیز خواهیم داشت و همین طور ویژه برنامه های مسابقه ای نماز، عفاف و حجاب نیز خواهیم داشت و همچنین برنامه نجوم و ستاره شناسی در سه نقطه شهر برگزار می‌شود.
وی از برپایی نمایشگاه آسیب شناسی و فرهنگ شهروندی در دهه فجر خبر داد و گفت: هفت عنوان برگزاری مراسم های رونمایی از پلاک شهدا در معابری که جدیدا به نام شهدا نامگذاری شده است را نیز خواهیم داشت.



مسئول امور مساجد سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم در ادامه ابراز داشت: اجرای سرود به صورت زنده در معابر و خیابان ها در پنج نقطه شهر هر شب برای مردم خواهیم داشت و این گروه سرودها با سرپرستی طلاب دفتر تبلیغات و به دور از موسیقی های نامطلوب برگزار می‌شود.
طباطبایی نسب تأکید کرد: ما آماده هرگونه همکاری با کارگروه مساجد در اجرای برنامه‌های فرهنگی مساجد استان قم هستیم از جمله این که همین استیج متحرک را در مساجدی که فضا داشته باشند یا کنار آنها فضایی موجود باشد نیز می توانیم برگزار کنیم.
جواد علی پور مسئول فرهنگی مسجد طفلان مسلم قم نیز در این جلسه از اعلام آمادگی مسجد طفلان مسلم قم برای همکاری با کارگروه مساجد در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: ما از برنامه های فرهنگی شهرداری قم نیز استقبال می کنیم.
مسئول فرهنگی مسجد طفلان مسلم قم در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی شهرداری قم در همکاری با مساجد، اظهار داشت: با توجه به این که برنامه های شهرداری متنوع است، خوب است که بعد از جلسات مساجد برگزار شود.
علی پور تصریح کرد: برنامه های مساجد در دهه فجر منافاتی با برنامه شهرداری ندارد و مردم از این گونه جلسات استقبال می‌کنند، البته باید به گونه ای باشد که زیاد طول نکشد تا موجب خستگی مردم نشود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد