hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تزریق پروفایلو؛ جدیدترین روش جوان‌سازی پوست

تزریق پروفایلو؛ جدیدترین روش جوان‌سازی پوست

روش‌های زیادی برای درمان افتادگی پوست، چروک و خطوط صورت وجود دارد که هرکدام دارای نکات مثبت و منفی خاص خود هستند. از جراحی‌های گرانقیمت پلاستیک گرفته تا کرم‌های جوان‌سازی پوست و روش‌های جدیدتر مثل هایفوتراپی و میکرونیدلینگ. ژل پروفایلو نیز یکی از روش‌های نوین درمانی برای جوانسازی پوست صورت است.

ژل پروفایلو (Profhilo) یک روش اختصاصی برای بازیابی شرایط پوست و کلاژن سازی است. در این روش با تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی تدریجی اسید هیالورونیک، خطوط، چروک و افتادگی پوست برطرف می‌شود. این ژل به هیچ‌وجه حجم‌دهنده نیست و شرایط طبیعی صورت را به طور کامل حفظ می‌کند.
پروفایلو چیست؟

پروفایلو یک هیالورونیک اسید تثبیت شده است که بدون استفاده از عوامل شیمیایی، به هم پیوند داده می‌شود. عدم استفاده از مواد شیمیایی در تولید پروفالیو باعث شده تا واکنش‌های حساسیتی در تزریق این ژل، به حداقل برسد.
پروفایلو یک فراورده هیبریدی است که غلظت بسیار بالایی از اسید هیالورونیک را در نواحی وسیعی از پوست ایجاد می‌کند. این اسید در بلند مدت، تولید کلاژن تیپ ۱ و تیپ ۳ را افزایش می‌دهد و منجر به جوانسازی پوست و لیفت پوست صورت و گردن می‌شود.

موارد استفاده ژل پروفایلو

مهمترین توانایی ژن پروفایلو، آب‌رسانی به نقاطی از پوست است که بر اثر گذر زمان، شکل طبیعی خود را از دست داده‌اند. این آب‌رسانی منجر به بهبود شرایط پوست می‌شود، خطوط ریز را برطرف می‌کند و افتادگی را نیز کاهش می‌دهد.
تزریق پروفایلو یک روش دقیق و سریع برای درمان مشکلات پوستی ناشی از افزایش سن است. از این ژل می‌توان در قسمت‌های مختلف صورت، گردن، دست‌ها، سینه و ران استفاده کرد.
محبوبیت ژن پروفایلو در جهان بیشتر مربوط به درمان صورت و گردن است. نتایج شگفت‌انگیز تزریق این ژل در گردن، نظر بسیاری از بیماران را به خود جلب کرده و می‌توان پروفایلو را خط اول درمان چین و چروک گردن و افتادگی‌های این ناحیه دانست.

ژل پروفایلو یا فیلر؟

یک تفاوت بسیار ساده بین پروفایلو و فیلر، عدم حجم‌دهی پروافیلو است. این عدم حجم‌دهی می‌تواند نکته‌ای مثبت و منفی به حساب بیاید. بیمارانی هستند که قصد دارند حجم نقاطی از صورت را همزمان با کاهش چین و چروک، افزایش دهند. در این شرایط، فیلر‌ها می‌توانند گزینه‌ای مناسب‌تر باشند.
با این حال توانایی درمانی پروفایلو و شکل طبیعی بعد از درمان نیز نظر بسیاری از مراجعه‌کنندگان را جلب می‌کند. پروفایلو به صورت متوازن در محل تزریق پخش می‌شود و کلاژن سازی نیز به صورت طبیعی صورت می‌گیرد. نکته مثبت دیگر در زمینه تزریق ژل پروفایلو، بهبود دائمی کلاژن سازی پوست است که معمولا در تزریق فیلر صورت نمی‌گیرد.

پروفایلو چقدر دوام دارد؟

نتایج درمانی پروفایلو، پس از سه جلسه تزریق نمایان می‌شوند. بین هر جلسه، چهار هفته فاصله است و در این مدت به صورت مداوم، آب‌رسانی به پوست بهبود پیدا می‌کند.
به طور کلی می‌توان انتظار داشت که نتایج تزریق پروفایلو، حدود ۶ ماه دوام داشته باشد. البته بعد از شش ماه می‌توان در یک جلسه، تزریق جدید را انجام داد تا شرایط پوستی به دست آمده، ادامه‌دار شود.

مراقبت‌های پیش و پس از تزریق پروفایلو

پیش از تزریق پروفایلو اگر از بیماری خاص یا حساسیت‌های پوستی رنج می‌برید، باید این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید. مصرف هرگونه دارو از جمله آسپیرین، هپارین و دیگر دارو‌های ضد انعقاد خود باید به اطلاع پزشک رسانده شود.
۲۴ ساعت قبل از درمان از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید. بهتر است پیش از مراجعه به پزشک، در محل تزریق از مواد آرایشی و کرم‌های پوستی استفاده نکنید.
بعد از پایان درمان نیز می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود برگردید. هرچند پیشنهاد می‌شود تا چند روز از مواد آرایشی شیمیایی در محل تزریق پروفایلو استفاده نکنید. مراجعه به سونا، سونا بخار و استخر نیز تا چند روز پس از درمان پیشنهاد نمی‌شود. محل تزریق باید تمیز باشد و البته فشار بیرونی نیز به آن وارد نشود.

بیشتر بخوانید: 
خوراکی‌های ضد پیری که پوست را مثل مروارید درخشان می‌کند
فیلر چیست؟ با انواع آن آشنا شوید
خوراکی‌هایی که بهتر از بوتاکس عمل می‌کنند

عوارض جانبی ژل پروفایلو

پروفایلو یک داروی ایتالیایی است که از سال ۲۰۱۵ در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسید هیالورونیک از جمله مواد طبیعی موجود در بدن است و می‌توان انتظار داشت تا حساسیت خاصی را ایجاد نکند.
با این حال ممکن است بعد از تزریق پروفالیو، شاهد کبودی و تورم خفیف در محل تزریق باشید که معمولا چند ساعت بعد از تزریق برطرف می‌شود. در صورت ادامه‌دار بودن شرایط مذکور، موضوع باید به پزشک اطلاع داده شود.
پروفایلو یک ژل امن در بین بسیاری از محصولات زیبایی است، اما عدم توجه به مسائل بهداشتی مثل پاکیزگی محل تزریق، می‌تواند عوارض درمانی با این ژل را به چند روز افزایش دهد.
در صورت بروز تورم پیش‌رونده، درد شدید در ناحیه تزریق، احساس گرما و قرمزی بیش از حد پوست و احساس گیجی و یا افت فشار، باید سریعا به پزشک و اورژانس مراجعه کنید. موارد اعلام شده جزو عوارض پروفایلو نیست، اما ممکن است یک خطای پزشکی، شرایط مذکور را پدید آورده باشد.

تزریق پروفایلو در صورت

تزریق پروفایلو در صورت، در پنج ناحیه خاص انجام می‌شود که توسط شرکت سازنده این ژل پیشنهاد می‌شود. این نوع تزریق خاص به پروفایلو اجازه می‌دهد تا تولید کلاژن را به صورت مداوم و مساوی، بین قسمت‌های مختلف صورت تقسیم کند.
برآمدگی گونه، پایه بینی، تراگوس (قسمت کنار گوش)، چانه و زاویه مندیبولار (زاویه فک)، پنج قسمتی هستند که به صورت عمده برای تزریق پروفایلو استفاده می‌شوند. با این حال ممکن است با نظر مستقیم پزشک و تشخیص وی، نواحی دیگری در صورت نیز به عنوان کاندیدای تزریق انتخاب شوند.

قیمت ژل پروفایلو
پروفایلو یک محصول خارجی و بین‌المللی است و قیمت آن نیز به شرایط بازار و قیمت دلار مرتبط است. به طور کلی شکل‌های مختلفی از این محصول با قیمت‌هایی بین ۸۰ دلار تا ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسند. این قیمت‌ها، برای یک پک کامل پروفایلو هستند.
در بازار ایران و در سال ۹۸، می‌توان تزریق پروفایلو را با قیمتی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان انجام داد. هزینه‌ای که با حجم تزریق، تجربه پزشک و کلینیک انتخاب شده مرتبط است. البته قیمت اعلام شده برای هربار تزریق ژل است.
با این اوصاف می‌توان پروفایلو را یک روش درمانی کم و بیش گران‌قیمت، اما بسیار موثر برای پوست صورت و گردن دانست. روشی که به هر حال از هرگونه جراحی زیبایی، ارزان‌تر و بی‌خطرتر است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد