hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرصت ۵ روزه شکایت داوطلبان مجلس یازدهم

فرصت ۵ روزه شکایت داوطلبان مجلس یازدهم

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان اصفهان گفت: اسامی و علل عدم احراز و یا رد صلاحیت به فرمانداری‌ها اعلام و سپس در اختیار داوطلبان قرار داده شده که این یک سند محرمانه است و هیچ کسی حق اشاعه آن را ندارد.
 مرتضی طبیبی در جمع خبرنگاران با اشاره به تائید و یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از امروز صبح نتایج رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخاباتی استان اصفهان در اختیار فرمانداری‌های کل استان قرار داده شده است.
وی افزود: اسامی و علل عدم احراز و یا رد صلاحیت به فرمانداری‌ها اعلام و سپس در اختیار داوطلبان قرار داده شده که این یک سند محرمانه است و هیچ کسی حق اشاعه آن را ندارد.
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان اصفهان با اشاره به فرصت شکایت و بررسی عدم احراز و تائید داوطلبان تصریح کرد: به طور قانونی 5 روز فرصت دارند که مستقیما به محلی که شورای نگهبان مشخص کرده مراجعه و شکایت کنند و چنانچه مایل باشند به حوزه فرمانداری شهرستان مربوطه مراجعه کنند تا از مکان‌های بررسی شکایات مطلع شوند.
وی خاطرنشان کرد: عدم احراز به عبارتی نداشتن سابقه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی افراد نیز تلقی می‌شود که افراد شناخته شده نیستند و می‌خواهند به تازگی در عرصه مسائل سیاسی وارد شوند و در فرصت تعیین شده هم امکان احراز صلاحیت نداشته‌اند.
طبیبی ادامه داد: برخی از این افراد رد صلاحیت و احراز نشده از سایر استان‌ها بودند و برخی نیز دو سه ماه است که در شهرستانهای استان ساکن شده‌اند و سابقه‌ای از آنها موجود نیست و به همین دلیل احراز نمی‌شوند که در مرحله بعدی می‌توانند شکایت کنند و عدم احراز آنها مجددا بررسی شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد