hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > شناسایی هویت جانباختگان چقدر طول می کشد؟

شناسایی هویت جانباختگان چقدر طول می کشد؟

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که فرآیند شناسایی هویت جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی حدود سه روز تا یک هفته به طول خواهد انجامید.

حامد نائیجی، درباره فرآیند تشخیص هویت و شناسایی قربانیان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در جنوب تهران گفت: با جمع‌آوری اجساد قربانیان این اجساد به مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی درکهریزک منتقل شده و آزمایش‌ها و نمونه‌گیری‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای شناسایی اجساد ممکن است نیاز به اخذ آزمایش از خانواده جانباختگان باشد، افزود: در این خصوص در صورتی که نیاز به انجام آزمایش باشد با شناسایی خانواده‌ها نسبت به انجام آزمایش از آنان در مراکز پزشکی قانونی استان محل سکونتشان اقدام خواهیم کرد و نیازی به حضور این خانواده‌ها در تهران نیست.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به زمان لازم برای شناسایی و تشخیص هویت قربانیان گفت:‌ چندین تیم تخصصی به شکل ۲۴ ساعته در آماده‌باش خواهند بود تا بتوانیم ظرفت مدت ۳ یا ۴ روز و نهایتا یک هفته هویت تمامی قربانیان را شناسایی کنیم و اجساد به خانواده‌هایشان تحویل داده شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد