hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جایگزین آرش ظلی پور؟ هیچ کدام!

جایگزین آرش ظلی پور؟ هیچ کدام!

با اعلام خبر پخش سری جدید برنامه «من و شما»، این که آیا فصل جدید برنامه با اجرای مجری سابق «من و شما» یعنی آرش ظلی پور ادامه پیدا می کند یا خیر، یکی از مهم ترین سؤالات درباره فصل جدید این برنامه است.
 هادی قندی تهیه کننده برنامه «من و شما» یکی دو هفته پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که چند گزینه را برای اجرا به مدیران شبکه «شما» معرفی کرده است و بعد از انتخاب هریک از آن ها، طی هفته های بعدی، این برنامه روی آنتن خواهد رفت. او دیروز در مصاحبه ای جدید، اسامی این مجری ها را ذکر کرده و نکته عجیب، دقیقاً همین اسامی است؛ نام هایی که به نظر می رسد تنها یک بازی رسانه ای برای برنامه «من و شما» و تهیه کننده آن است و خود آقای تهیه کننده هم می داند هیچ کدام از آن ها، در نهایت این برنامه را اجرا نخواهند کرد.
اولین گزینه ها، فرزاد حسنی و رضا رشیدپور هستند که تهیه کننده «من و شما» اعلام کرده که چون این دو مجری «متعلق » به شبکه های دیگر هستند، ممکن است مدیران مخالفت کنند. این در حالی است که در مورد مجریان تلویزیون، عملاً تقسیم بندی شبکه ای وجود ندارد و زیاد اتفاق می افتد که یک مجری را در چندین شبکه مختلف ببینیم.
آرش ظلی پور در مصاحبه ای رسماً اعلام کرده بود که با مدیران شبکه «شما» و تهیه کننده برنامه «من و شما» درباره جدا شدن از این برنامه صحبت کرده و قرار شده است در فصل جدید برنامه حضور نداشته باشد. بنابر این گفته او، حضورش در سری جدید «من و شما» امکان ندارد.
گزینه دیگر حمید فراهانی، مجری و سردبیر مجله ویدیویی «تی وی پلاس» است و در تلویزیون کار نمی کند. حتی اگر خودش هم قبول کند، تلویزیون این امکان را برای او فراهم نخواهد کرد. یادتان هست محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون، قبلاً در مصاحبه ای علت ممنوع التصویری اش را، مدیریت سایت این مجله ویدیویی مطرح کرده بود. بنابراین یک درصد هم امکان حضور سردبیر و مجری همین مجله ویدیویی در تلویزیون وجود ندارد.
شاهین صمدپور گزینه بعدی است؛ خبرنگار آزاد که پیشتر در تلویزیون مستند «شوک» را کارگردانی و اجرا کرده بود و مدت هاست که با تلویزیون خداحافظی کرده است. نکته مهم کارنامه صمدپور، گزارشی است که علیه تلویزیون گرفت و خیلی هم سروصدا کرد. زمانی که گزارش پرسروصدای استقبال مردم از فیلتر شدن تلگرام در تلویزیون پخش شد، کمی بعد شاهین صمدپور با افرادی که در آن مصاحبه حضور داشتند مصاحبه کرد. جالب آن که همه آن ها می گفتند بخشی از حرف هایشان قیچی شده است و آن ها نظر مثبتی درباره فیلتر شدن تلگرام نداشتند. او با انتشار ویدیوی این مصاحبه و افشای گزارش عجیب وغریب صداوسیما، رسماً آبروی این رسانه را برد. بنابراین تصور اجرای او در تلویزیون نیز محال است.
محمدحسین میثاقی آخرین گزینه است. کسی که به خوبی جایش را در گروه برنامه ساز عادل فردوسی پور و در میان مخاطبان به عنوان مجری و گزارشگر برنامه های ورزشی باز کرده و اصلاً تخصصش اجرای برنامه های ورزشی است. بنابراین او هم اجرای «من و شما» را نخواهد پذیرفت.
برنامه «من و شما» با دعوت از سلبریتی ها و هنرمندانی که برخی از آن ها را در هیچ کدام از شبکه های تلویزیونی ندیده بودیم و با آن گفت وگوهای جنجالی، به اندازه کافی می تواند همانند فصل قبل مطرح باشد و نامش بر سر زبان ها بیفتد و نیازی به این بازی های رسانه ای ندارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد