hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مسواک هوشمندی که با تشخیص جرم‌های دندان آبی می‌شود

مسواک هوشمندی که با تشخیص جرم‌های دندان آبی می‌شود

یک شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی دهان و دندان مسواکی تولید کرده که با تشخیص جرم‌های دندان‌ به رنگ آبی می‌درخشد و سپس هنگام پاک شدن جرم سفید می‌شود.
به گزارش روزنامه دیلی میل، این مسواک هوشمند که از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند متصل می‌شود، در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی CES ۲۰۲۰ رونمایی شده است.
در این نمایشگاه فناوری که در لاس وگاس در حال برگزاری است، برخی از مهیج ترین فناوری سال آینده به نمایش در می‌آید و مسواک هوشمند شرکت کولگیت به نام «پلاک لس پرو» (Plaqless Pro) که قابلیت تشخیص و پاک کردن جرم‌های ناخواسته دندانی را دارد، نیز از جمله آن‌هاست.
این مسواک در حالیکه از طریق بلوتوث به یک تلفن هوشمند متصل می‌شود، با تشخیص جرم روی دندان به رنگ آبی می‌درخشد و زمانی که جرم پاک شد به رنگ سفید در می آید. این مسواک دارای حسگری است که وجود پلاک در هر دندان را به صورت منفرد نشان می‌دهد.  
پلاک لس پرو، علاوه بر حسگر تشخیص پلاک از نظر قابلیت هایی که دارد بسیار شبیه مسواک GeniusX شرکت اورال است بطوریکه یک نقشه دندانی از دندان‌های مسواک زده شده و دندان های تمیز نشده ارائه می‌دهد . با این حال شرکت کولگیت ادعا می کند که در این مسواک حسگری تعبیه شده که بطور خاص برای تشخیص وجود بیوفیلم در هر دندان طراحی شده است. 
تمام این اطلاعات در یک اپ در تلفن همراه کاربر ذخیره می‌شود که کاربر می تواند از آن‌ها برای پیگیری و آنالیز بهداشت دهان و دندان خود استفاده کند.در برنامه‌ای که شرکت کولگیت طراحی کرده، نکاتی آموزشی هم برای مسواک زدن بهتر ارائه شده است.
این شرکت هنوز زمان فروش این محصول و قیمت آن را اعلام نکرده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد