hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط 4

کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط 4

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط 4 گفت: روزانه بیش از 2 میلیون و 500 هزار سفر از طریق مترو تهران انجام می‌گیرد که امروز این آمار چندین برابر شد.

محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره گلایه‌مندی شهروندان به دلیل شلوغی مترو اظهار داشت: همانطور که سطح خیابان‌ها و معابر به دلیل برگزاری مراسم باشکوه عزاداری شهید سپهبد قاسم سلیمانی شلوغ است در خطوط مترو نیز ازدحام جمعیت وجود دارد که خط 4 با شلوغی بیشتری همراه شده است. 
وی افزود: هر چقدر که قطار در پایانه‌ها وجود داشته به خط 4 اضافه کرده‌ایم ولی به دلیل ازدحام جمعیت، شهروندان باید کمی صبر و تحمل داشته باشند تا تخلیه مسافر انجام گیرد. 
محمدیان با اشاره به اینکه در حال حاضر با تمام توان شرکت بهره‌برداری مترو مشغول ارائه خدمت به مسافران است، گفت: سرفاصله حرکت قطارها به ویژه در خط 4 دو دقیقه است و مسیرهای انقلاب و تئاتر شهر هر دو دقیقه یک قطار برای مسافران در نظر گرفته شده است. 
مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعلام کرد: صددرصد ناوگان تهران در حال حاضر به کار گرفته شده و قطارهای فوق‌العاده هم به خطوط افزوده شده است. 
وی گفت:‌گزارشی در مورد خرابی پله‌برقی‌ها به ما واصل نشده و از شب گذشته سرویس‌های لازم انجام گرفته تا مشکلی در این راستا نداشته باشیم. 
مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعلام کرد: روزانه بیش از 2 میلیون و 500 هزار سفر از طریق متروی تهران انجام می‌گیرد که امروز به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت، سرفاصله حرکت قطارها کاهش پیدا کرده و این ظرفیت به چندین برابر رسیده است. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد