hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان جنوبی| میزبانی قائنات از مسابقات قهرمانی بدمینتون دختران کشور

خراسان جنوبی| میزبانی قائنات از مسابقات قهرمانی بدمینتون دختران کشور

رئیس هیأت بدمینتون خراسان‌جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی بدمینتون دختران نونهال کشور از ۱۲ تا ۱۶ تیرماه به میزبانی قائنات برگزار می‌شود.


علیرضا ثانی اظهار داشت: فدراسیون بدمینتون برای دومین ‌بار مجوز میزبانی مسابقات قهرمانی دختران نونهال کشور به میزبانی خراسان‌جنوبی را صادر کرد.

وی افزود: این ماراتن ملی از ۱۲ تا ۱۶ تیرماه جاری به میزبانی شهرستان قاینات در سالن ورزشی غدیر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس هیأت بدمینتون خراسان‌جنوبی تصریح کرد: قریب‌بر 180 ورزشکار برتر ایران در دو بخش انفرادی و دوبل مسابقات قهرمانی بدمینتون دختران نونهال کشور برای کسب نشان رنگی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ثانی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور، کلاس ارتقای داوری درجـه سه به دو نیز برگزار می‌شود و سهمیه خراسان‌جنوبی برای شرکت در این کلاس هفت نفر می‌باشد.

وی با اشاره به قضاوت ۴۰ داور و کمک‌داور در این دوره از مسابقات اشاره کرد و متذکر شد: فریبا مددی نایب‌رئیس فدراسیون بدمینتون و سرداور و سرمربی تیم ملی از جمله مهمانان ویژه‌ای هستند که بر حسن انجام مسابقات قهرمانی بدمینتون دختران نونهال کشور نظارت دارند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد